Michal Slezák

Študoval som informatiku a automatizáciu na MTF STU, jeden semester strávil na Erazme v Estónsku. Počas štúdia bol pri založení neziskovky Minerva Group, n.o., kde pracoval na projekte elektrického vozíka ovládaného pomocou myšlienok a nervových imluplzov pre postihnutých ľudí. Skúsenosti získaval na pozíciach end user supportu, testera či ako frontend developer. Ako sám hovorí: “ Potom som sa rozhodol, zamakať na sebe po všetkých stránkach a odísť do Butterfly Effectu“. Po absolvovaní nášho programu chce byť lepším človekom, chce sa zlepšiť v progamovaní, ale aj pri práci s ľudmi. 12 rokov sa venoval hokeju.

Oliver Daniel

Oliver maturoval na gymnáziu GJH z matematiky a informatiky. Pred koncom strednej prehodnocoval svoje hodnoty a uvedomil si, že je pre neho podstatné robiť niečo, čo ho baví.Vždy inklinoval k hrám, inšpiroval sa nimi, no predovšetkým ich hral. Nenastúpil preto a Fakultu matematiky, fyziky a informatiky UK  v Bratislave, ale rozhodol sa stať gamedizajnérom a oprášiť svoje kreatívne základy. Game design je podľa Olivera ideálna synergia pre jeho kreativitu, programátorských vedomostí, umeleckého cítenia a miliardy nahratých hier. Práve pracuje s tímom na vydaní svojej Hyper-Casual hre. Zaujíma sa o kryptomeny a cyklistiku.

Matúš Kokoška

Matúš absolvoval gymnázium v Košiciach a začal štúdium na Akadémii SOVY – odbor počítačové systémy. Pracoval ako C# developer v Košiciach v nemeckej firme IT- Impulse, po roku a pol prešiel do Nessu taktiež ako C# developer.  Začal so samoštúdium Unity a prihlásil sa do GamesLabu v Butterfly Effecte. Momentálne pracuje s tímom na vlastnej Hyper-Casual hre. Program absolvuje v partime forme a popri tom pracuje. Rád by sa zamestnal v hernom priemysle a pokračoval v budovaní svojej kariéry, posúvaní svojich schopnosti za svoje limity.

Martin Žofaj

Tento rok vyštudoval Dramaturgiu a scenáristiku na Filmovej a televíznej fakulta Vysokej školy múzických umení. Počas školy napísal zopár scenárov, poviedok, básn, režíroval dva krátke filmy a prihlásil sa na program Skill Drill – školy vývoja hier a Letnú školu hier Summer Games Dev. Spolu s tímom vytvorili hru Lucid Dream. Momentálne pracuje pre TV Markíza ako scenárista. Do Butterfly Effectu sa prihlásil ako Gamedizajnér. Po absolvovaní nášho GamesLabu by si rád vyskúšal prácu vo veľkom hernom štúdiu v zahraničí a následne so skúsenosťami sa pokúsil o vlastný herný projekt.

Paťa Golianová

Patrícia si našla cestu k technológiám počas štúdia Elektrotechniky na brnenskom VUT. Našla si prácu v miestnom startupe Gina Software, kde strávila 2 roky spolu s tímom navrhovaním GIS riešení pre hasičov, záchranné služby, či rôzne neziskové projekty po celom svete. Po dvoch rokoch práce a štúdia v Brne pokračovala v štúdiu na FIIT STU. Do AppsLabu sa teda prihlásila ako junior Android programátor s túžbou zdokonaliť sa v návrhu samotného riešenia pre konečného používateľa. Butterfly Effect ju ale doviedol aj k zmene pohľadu na svoju kariéru. Od leta pracuje ako Solution Engeneer v
NetSuitev Brne.

Miro Vachtl game designer

Miroslav Vachtl

Vyštudoval informatiku v Košiciach. Po bakalárovi si našiel prácu ako informatik pre Regionálny Úrad Verejného Zdravotníctva. Po troch rokoch sa rozhodol vrátiť do školských lavíc a pokračovať v štúdiu.Vybral si game design na Madiadesgin Hochshule a presťahoval sa do Mníchova. Skúsenosti v programovaní mu nieskôr dopomohli k získaniu práce .net developera a C# programátora. Mirova rola v GamesLabe v jeho tíme je vcelku komplexná. Je jeden z dvoch game designerov ich arkády Stroopy Jump. Hru launchli na svetovom trhu koncom mája. Od októbra pôsobí Miro ako game designer v hernom štúdiu Pixel Federation.

Daniel Kušnirik

Daniel sa už 2 roky venuje UX dizajnu v agentúrnom svete. Je absolvent Fakulty hospodárskej informatiky na Ekonomickej Univerzite. Aby zvýšil svoje šance na prerazenie v digitálnom trhu, absolvoval ku koncu štúdia prezenčný kurz v Learn2code, kde sa naučil základy front-end developmentu. Po skončení školy začal pracovať na pozícii UX dizajnéra. Na pol roka si prehádzal svoj freelance život tak, aby sa mohol stať súčasťou AppsLabu v našom programe. Učí sa, ako začať podnikať a dokončuje s tímom aplikáciu Melberry. Vďaka programu a jeho vlastnému úsiliu získal v práci pre agentúru povýšenie a väčšiu zodpovednosť za projekty.

Butterfly Effect: Android developer Igor

Igor Paluch

Vyštudoval geografické informačné systémy na UMB, obľúbil si kurzy programovania C++. Po škole hneď zamieril do IBM ako systémový špecialista, no svoj dream job našiel v Tatra banke. Podarilo sa mu vytvoriť aj internú aplikáciu na tvorbu dodatkov k úverom, čím banke ušetril nemalé peniaze. Dnes je ročne využitá na cca 30 000 prípadov. V Butterfly Effecte bol Igor na pozícii úpného začiatočníka v android developmente aplikácií. Na konci programu vyšla jeho prvá mobilná aplikácia Oktobus na Google Play store.  Vedomisti z programu využíva pri agilnom riadení tímu v banke.

Buttefly Effect Vlado Pánik

Vladimír Pánik

Vlado začal študovať priemyselný dizajn na fakulte architektúry STU. Časť štúdia absolvoval na Vysokej škole výtvarných umení v Lisabone, kde okúsil aj produktový design. Vyvíjal sady kuchynských nožov pre spoločnosť ICEL, Portugal. Po ukončení školy Vlado spoluzaložil projekt inteligentného verejného osvetlenia ISON, ktorého cieľom bolo zmierniť svetelný smog. Je freelancerom a v súčasnosti hladá startup alebo firmu, ktorá by mu umožnila spojiť UX aj UI pri návrhu produktov. V Butterfly Effecte sa tvoril s tímom aplikáciuOktobus. Hráva v úspešnej slovenskej skupine Genius Locci,

Život v Butterfly Effect programe

AKO SA ZABÁVAME:
AKO PRACUJEME:
© Copyright 2018 Butterfly Effect. Všetky práva vyhradené.

Vyber si Lab a zadania, ktoré chceš vypracovať:

Označ témy, ktoré ťa zaujímajú: