Butterfly Effect Daniela Brunovska

Získala novú prácu a pokračuje v štúdiu na VŠVU

Daniela Brunovská sa venovala voľnej grafike a grafickému dizajnu. Počas štúdia na Vysokej škole výtvarných umení sa v ateliéri MediaLab* dostala ku tvorbe hier. Baví ju prichádzať s nápadmi, prototypovať a tvoriť “eye candy” grafiku. Počas programu sa naučila od základov 3D modelovať, vďaka čomu ju ešte počas programu prijali do Pixel Federation na pozíciu 3D Artist a zároveň nastupuje do diplomového ročníka na VŠVU.

Butterfly Effect Patrik Ondrejech

Vytvoril dizajn aplikácie Poto.to a stihol si otvoriť dizajnové štúdio

Patrik Ondrejech sa k dizajnu dostal cez copywriting, keď ho v agentúre Pizza SEO (teraz Basta Digital) potrebovali na vizualizáciu zaujímavých textov do e-bookov a infografík. Skúsil život freelancera, prácu v Tatra banke na pozícii dizajnéra, a ako šéf dizajnu pomohol vytvoriť startup BSGAPP. Do Butterfly Effectu prišiel zlepšiť svoje schopnosti tvorby digitálnych produktov a v tíme POTOTO aj pokračuje ako Design & Sales Lead. Okrem toho si vďaka rozšíreniu networku a získaniu potrebných soft skills v programe otvoril v Trnave vlastné nezávisle riadené dizajnové Studio Mendelssohn.

Butterfly Effect Andrej Lužina

Vďaka svojej snahe našiel vysnívané zamestnanie

Andrej Lužina študoval grafický a priestorový dizajn v Banskej Štiavnici, no už vtedy hľadal dvierka ako uniknúť do sveta herného priemyslu. Do programu sa prihlásil ako 2D grafik, no vďaka práci na hre Tile Towers sa vymakal na 3D grafika. Vďaka svojej snahe a pomoci mentorov sa mu podarilo nájsť si prácu 3D artist v Pixel federation.

Butterfly Effect Filip Prekop

Študoval CAD a teraz dizajnuje mobilné aplikácie

Filip Prekop pôvodne vyštudoval CAD systémy na MTF STU. Na cestu UX dizajnéra ho dostala recenzia z 1 kola programu Butterfly Effect, po ktorej sa rozhodol absolvovať SUXA bootcamp a viaceré online kurzy. Pre svoj sen Filip obetoval aj svoju prácu a presťahoval sa do Bratislavy. V appslabe zastával pozíciu UX a neskôr aj UI dizajnéra pre aplikáciu Teamride.

Butterfly Effect jozef Ilko

Od výroby liekov k tvorbe hier

Jozef Iľko sa po rôznych pracovných skúsenostiach najmä z farmaceutického priemyslu rozhodol nasledovať svoj sen a nabrať skúsenosti ako game dizajnér. Ako laika ho zaujíma aj 3D modelovanie v Blenderi, čomu sa venuje vo voľnom čase. Od mala ho zaujímali herné mechaniky. To ho primelo rozmýšľať nad ich vylepšovanim a kombinovaním. Dodnes je to jeho obľúbená činnosť. Je jeden z dvoch game dizajnérov hry Tile Towers.

Butterfly Effect Andrej Vitek

Od datovej analytiky do vývoja hier

Andrej Vítek je absolventom FIIT STU v Bratislave. Počas štúdia sa zameral na rôzne oblasti od dátovej analytiky po softvérové inžinierstvo a web development. Na Butterfly Effect sa prihlásil na rolu Unity programátora s cieľom zistiť či ho zaujíma vývoj hier. Spolu s tímom sa im podarilo vytvoriť hru Tile Towers, ktorú vydali v Júni. Po konci programu sa rozhodol v tejto doméne ďalej pokračovať cez doktorantské štúdium.

Butterfly Effect Branislav Paulis

Programátor v banke vyvíja hry? Prečo nie

Branislav Paulis vyštudoval Fakultu informatiky na Masarykovej univerzite v Brne. Niekoľko rokov pracuje ako vývojár Java Enterprise aplikácií v Tatra banke. V minulosti vytvoril niekoľko adventúr vo Flashi a pracoval aj v menšom hernom štúdiu. Do Butterfly Effect programu sa prihlásil kvôli oprášeniu týchto zručností a rozšíreniu znalostí o moderné programovanie hier v Unity. V BE zastával tiež pozíciu Scrum Mastera pre zlepšenie si práce s ľuďmi a manažmentu agilného IT vývoja. S tímom vytvorili hyper-casual hru Tile Towers a chceli by s ňou osloviť vydavateľov. Rád by pokračoval aj v realizácii ďalších herných projektov na Slovensku.

Butterfly Effect andrea_cizkova

Od analytičky k projekt líderke

Andrea Čížková študovala EFM na FMFI UK v Bratislave. V poslednom ročníku sa zamestnala v Tatra banke, kde do teraz pracuje ako CRM analytik. V Butterfly Effecte bola na pozícií project leadra a s tímom vyvíjala carsharingovú aplikáciu Teamride, ktorá sprostredkováva a zjednodušuje zdieľanú dopravu do práce medzi kolegami. V programe si užila intenzívnu tímovú prácu a množstvo workshopov a diskusií so zaujímavými hosťami. Verí, že  nadobudnuté skúsenosti a vedomosti zúročí vo svojej ďalšej práci.

Kreslil si kade-tade až sa vypracoval na herného dizajnéra

Matej Čutka sa venuje 2D grafike a koncept artu. Jeho fokus si získal character design, ku ktorému sa dostal prirodzene. Matej je pracant, nájdeš ho na pľaci pri zrode reklamných záberov. Robí lokačného runnera pre Hitchhiker films. Práve pri tejto práci si uvedomil, že byť špecialistom v dnešnej dobe nestačí, záleží aj na softskills a tímovej spolupráci. Vzťah ku grafike si prehlboval kurzom dizajnu, kde začal digitalizovať doposial ručné skice, neskôr pracoval na jednej startup hre a robil aj grafiku pre FunFace fotobox. Dnes spoločne s tímom pracuje na zábavno-edukatívnej hre pre Curaprox. Má rád výzvy a sem-tam je veľmi súťaživý.

Život v Butterfly Effect programe

AKO SA ZABÁVAME:
AKO PRACUJEME:
© Copyright 2019 Butterfly Effect. Všetky práva vyhradené.

Vyber si Lab a zadania, ktoré chceš vypracovať:

Označ témy, ktoré ťa zaujímajú: