Kreslil si kade-tade až sa vypracoval na herného dizajnéra

Matej Čutka sa venuje 2D grafike a koncept artu. Jeho fokus si získal character design, ku ktorému sa dostal prirodzene. Matej je pracant, nájdeš ho na pľaci pri zrode reklamných záberov. Robí lokačného runnera pre Hitchhiker films. Práve pri tejto práci si uvedomil, že byť špecialistom v dnešnej dobe nestačí, záleží aj na softskills a tímovej spolupráci. Vzťah ku grafike si prehlboval kurzom dizajnu, kde začal digitalizovať doposial ručné skice, neskôr pracoval na jednej startup hre a robil aj grafiku pre FunFace fotobox. Dnes spoločne s tímom pracuje na zábavno-edukatívnej hre pre Curaprox. Má rád výzvy a sem-tam je veľmi súťaživý.

Z univerzity do startupu a Y-Combinatora

Martin Pogadl vyštudoval aplikovanú informatiku na FPV UCM v Trnave. Vo Fínsku na Oulu University of Applied Sciences absolvoval semester a stal sa členom študentského akcelerátora DEMOLA.  So svojim tímom prišli s nápadom, ktorý odkúpila fínska firma. V bakalárskom ročníku získal od fakulty  individuálny štud. plán a prihlásil sa do AppsLabu. Ako Project lead viedol tím, ktorý vytvoril prototyp aplikácie pre Smart Parking – Melberry. Vďaka Butterfly Effect programu získal prácu pre jedného z našich mentorov – vo firme 26 House. Dnes pokračuje v štúdiu na EUBA, s Melberry sa dostal do Y – Combinator Startup School a nadviazal spoluprácu s mentormi zo startupu GoSpace.

Z Android developerky na Solution Engeener-ku

Patrícia Golianová si našla cestu k technológiám počas štúdia Elektrotechniky na brnenskom VUT. Našla si prácu v miestnom startupe Gina Software, kde strávila 2 roky spolu s tímom navrhovaním GIS riešení pre hasičov, záchranné služby, či rôzne neziskové projekty po celom svete. Po dvoch rokoch práce a štúdia v Brne pokračovala v štúdiu na FIIT STU. Do AppsLabu sa teda prihlásila ako junior Android programátor s túžbou zdokonaliť sa v návrhu samotného riešenia pre konečného používateľa. Butterfly Effect ju ale doviedol aj k zmene pohľadu na svoju kariéru. Od leta pracuje ako Solution Engeneer v NetSuite v Brne.

 

Dizajnér smart aplikácií a produktov

Lukáš Bartoš sa zo strednej umeleckej školy dostal na VŚVU. Počas štúdia stihol Lukáš pracovať na viacerých projektoch a začal s cestou hľadania sa medzi UX a UI designom. Spracoval vizuálnu identitu aj web pre gastronomický spolok Gastro Society, dotváral grafický štýl slovenskému startupu Datamolino či navrhol vylepšenia pre ubian aj imhd.sk.

Do nášho programu sa prihlásil na pozíciu UX / UI Designer a riešil najmä vizuálnu identitu a charakter aplikácie Oktobus.  Po programe si našiel prácu v startupe nášho mentora -vo firme 26 House a developerskom štúdiu Syncular.io 

 

Oktobus App Store Butterfly Effect

Miro Vachtl game designer

Stal sa game dizajnérom v Pixel Federation

Miroslav Vachtl vyštudoval informatiku v Košiciach. Po bakalárovi si našiel prácu ako informatik pre Regionálny Úrad Verejného Zdravotníctva. Po troch rokoch sa rozhodol vrátiť do školských lavíc a pokračovať v štúdiu.Vybral si game design na Madiadesgin Hochshule a presťahoval sa do Mníchova. Skúsenosti v programovaní mu nieskôr dopomohli k získaniu práce .net developera a C# programátora. Mirova rola v GamesLabe v jeho tíme je vcelku komplexná. Je jeden z dvoch game designerov ich arkády Stroopy Jump. Hru launchli na svetovom trhu koncom mája. Od októbra pôsobí Miro ako game designer v hernom štúdiu Pixel Federation.

 

Po štátniciach rovno do herného štúdia

Dejna Fašungová študovala na FMK UCM v Trnave, odbor Teória digitálnych hier.  Na fakulte organizovala herný festival Unicon. Zúčasnila Skill Drillu organizovaného herným štúdiom Pixel Federation aj letnej školy hier, kde so svojim prototypom hry Dungeon crawl vyhrali. Do Butterfly Effect programu sa prihlásila v magisterskom ročníku na rolu 2D/ 3D Artist. Počas 5 mesiacov pomáhala obom tímom z vizuálnym prevedením hier Stroopy Jump a Hangry. Vďaka programu dnes pôsobí ako grafický dizajnér v štúdiu TinySoft v Brne.

 

Butterfly Effect Adrián Orčík

Ako začať tvoriť hry už počas školy

Adrián Orčík sa do programu zahlásil ako študent druhého ročníka na FEI STU na rolu Unity programátor. Absolvoval množstvo kurzov na Udemy v oblasti C#, Unity a Games developmentu. Počas strednej bol v Rusku ako spoluorganizátor dobrej veci. Pomoc chorým a chudobným deťom v oblasti Smolenska. Hovorí, že mu to otvorilo oči a pomohlo si uvedomiť hodnoty. Už na strednej pracoval ako web developer, tvoril projekt online učebne. Keď prišiel na školu vytvoril jednoduchú číselnú hru 0To100. V GamesLabe sa vypracoval na Unity Developera, spoluvytvoril arkádu Stroopy Jump. a získal prácu v štúdiu PowerPlay.

 

Mladý iOS developer začal pracovať pre zahraničný startup

Martin Kurbel sa zahlásil do AppsLabu v maturitnom ročníku na SOŠE v Trnave.Už ako tretiak si vybral za svoju ročníkovú tému Swift a ako praktickú ukážku vytvoril jednoduchú hru Pong. Tvoril weby a venoval sa PHP developmentu. Spolu s podporou rodičou si vybavil individuálny študijný plán a získal štipendium od Sygicu na absolvovanie nášho programu vo fulltime forme. Spolu s tímom vytvoril aplikáciu Oktobus sám po celej iOS stránke. Vďaka mentorovi Borisovi Bielikovi sa vypracoval na zdatného juniora developera a po programe nastúpil na FEI STU a vďaka našim mentorom získal prácu vo švajčiarskom startupe so sídlom aj v Bratislave GotCourts.

 

Oktobus App Store Butterfly Effect

 

Butterfly Effect Zuzana Urbanová UI dizajnér

Zmenila prácu z Accounting Analyst na UI dizajnérku

Zuzana Urbanová vyštudovala Medzinárodné vzťahy na EUBA a neskôr sa skrz niekoľko pracovných pozícii prepracovala ku kariére Accounting Analyst v IBM. Po rokoch chcela zmeniť svoje kariérne zameranie. Pár mesiacov sa venovala samoštúdiu a online kurzom v oblasti HTML,CSS, JavaScriptu či Bootstrapu. Vrámci jej práce pre IBM bola súčasťou dobrovoľnej skupiny “ Comms Ministry“, v ktorej sa angažovala v Creative Network skupine, vytvárala rôzne druhy grafiky či už pre web alebo print. Okúsila si aj tvorbu webu pre jeden startup.Práve náš AppsLab jej prišiel ako skvelý a rýchly spôsob pre zmenu. Dala výpoveď a 5 mesiacov sa u nás učila na pozícii UX/ UI dizajnér. Dnes pracuje pre jednu z najväčich bánk ako UI dizajnérka a spoluvytvorila aplikáciu pre Smart Parking – Melberry.

Život v Butterfly Effect programe

AKO SA ZABÁVAME:
AKO PRACUJEME:
© Copyright 2018 Butterfly Effect. Všetky práva vyhradené.

Vyber si Lab a zadania, ktoré chceš vypracovať:

Označ témy, ktoré ťa zaujímajú: