Mentori, ktorí stoja za to

Navrhli zmysluplné produkty a služby, získali si tisíce klientov či zákazníkov. Zastávajú post CEO, Art Director, Lead Software Engineer a ďalšie. Pracujú v globálnom hernom štúdiu. Alebo riadia celé inovačné tímy. V AppsLabe aj GamesLabe stretneš len ľudí, čo majú čo povedať, povedia ti to na rovinu a občas ťa to aj zabolí. Ale pomôžu ti zlepšiť sa, vypracovať sa na pozíciu, ktorú chceš a zistiť svoje limity, aby si ich mohol prekonať. Našimi mentormi sú odborníci z Pixel Federation, Sygicu, HB Reavis, mnohých slovenských startupov a IT firiem.

Jozef Kováč
Exponea
Co-founder

Po vyštudovaní umelej inteligencie začal pôsobiť ako data- mining konzultant. Pomerne rýchlo spoznal veľa veľkých firiem zvnútra a videl, ako im pokročilá analýza dát pomáha. Založil vlastnú firmu s cieľom doniesť pokročilú analytiku v zrozumiteľnej forme do bežných firiem. Exponea získala viacero investícií a aj v zahraničí sa považuje za jeden z najúspešnejších globálnych startupov.

 

 

Tom Kinninburg
Mobile Free to Play
Consultant

Tom’s been an avid gamer and mobile enthusiast all of his life. He’s helped release over 100 apps to the app store some of which have been awarded Apple Design awards or Game of the Year. He now blogs and consults with mobile game developers around the world on free to play gaming at www.mobilefreetoplay.c

 

 

 

Adam Telfer 
Chatterbox Games
Co-Founder

Adam statred as a Flash game designer. Starting off as an indie, he was self-publishing games including a hit called “Drag Racer.” Getting early success on mobile in 2009, Adam eventually sold to a company called XMG Studio, and then ran the games division as it grew from 5 people to 50 during 3 years. Adam also worked at Wooga, a mobile F2P company based in Berlin. With hits like Diamond Dash, Jelly Splash and Pearl’s Peril.

 

 

Filip Fischer
Charged Monkey
Founder

Filip Fischer sa pohybuje v hernom biznise ako ryba vo vode. Zakladal Pixel Federation, doteraz najväčšie štúdio produkujúce hry na Slovensku, rád podporuje a pomáha zaujímavým projektom svojimi dlhoročnými skúsenosťami a kormidluje Game Dev Hub, platformu pre podporu tvorcov hier.

 

 

 

Michal Ivan
SIXMOREVODKA
Senior Artist

Michal je ilustrátor a dizajnér. Spolupracoval na viacerých projektoch ako concept artist, ilustrátor a art director . Postupne sa dostal k veľkým herným projektom pre firmy ako Blizzard, Riot Games alebo Ubisoft. Momentálne pracuje v berlínskom štúdiu SIXMOREVODKA. Jeho tvorbu ste mohli vidieť v hrách ako: League of Legends, Hearthstone, Might and Magic Heroes VI, Overlord: Dark Legend a pod.

 

 

Michal Štencl
Sygic
Founder

Michal Štencl založil firmu Sygic, keď mal 25 rokov. Spoločnosti sa podarilo vytvoriť navigáciu, ktorú si stiahlo 130 miliónov ľudí na celom na svete. Denne pribudne 120-tisíc nových užívateľov. Sám podporuje startupy a mladých ľudí, ktorí majú energiu a chuť niečo zmeniť.

 

 

 

Šimon Šicko
Pixel Federation
CEO

Šimon Šicko je vyštudovaný architekt, takže hľadať víziu či riadiť tím sa učil v praxi. Aj jeho pozícia v hernom štúdiu 10Tacle, kde pôsobil pred založením vlastného projektu, sa síce volala team lead, ale bola skôr kreatívna ako manažérska.Pixel Federation odštartoval so spoločníkmi v roku 2007 a dnes má odhadovanú valuáciu 30 miliónov eur. Jeho najúspešnejšiu hru TrainStation hrávajú mesačne dva milióny ľudí.

 

 

Matej Lančarič
Pixel Federation
Head of Mobile Marketing

Začínal ako Online marketing specialist v reklamnej agentúre. Je nadšenec mobilného marketingu a dnes ho mnohí považujú za jedného z najlepších profíkov na Slovensku. Pracuje ako Head of Mobile Marketing v Pixel Federation. Je zodpovedný za plánovanie globálneho spustenia hier na trh medzi užívateľov – spúšťa, rozširuje a riadi akvizičné kampane na získanie userov

 

 

 

Táňa Zacharovská
Pixel Federation
Art Director

Študovala sochárstvo a priemyselný dizajn na VŠVU a v Media Lab na Aalto University v Helsinkách. Od 2D grafiky sa prešla k 3D artu. Vo svojom portfóliu má práce pre firmy ako Cauldron, Tentacle Studios, 3D People a v súčasnosti sa venuje hernému dizajnu v Pixel Federation a vyvíja vlastnú vzdelávaciu tabletovú hru Garbage Gobblers.

 

 

Jakub Remiar
Pixel Federation
Game Designer

Jakub si robí PhD na Katedre psychológie FiF UK. Pôsobí v Pixel Federation ako Game designera predtým pre virtuálnu realitu, kde zastrešoval R&D novej vlny technológíí virtuálnej a augmentovanej reality – vydaný premium projekt Colab pre VR, dnes je na Mobile R&D kde rieši game dizajn, market reserach a mobilný Reserach a development pre Free to play projekty, momentálne na projekte Match3.

 

 

Michaela Kočiová
Sygic
UX Designer

V roku 2011 začínala v dnes už najväčšom slovenskom UX štúdiu Lighting Beetle ako UX designérka a konzultantka. Dnes spolu s kolegami vylepšuje používateľský zážitok z navigácie Sygic. V roku 2015 spolu s kolegami z UX sveta založila Sovenskú User Experience Asociáciu (SUXA).

 

 

 

Peter Štefček
Pixel Federation
Lead Software Architect

Začínal ako Flash & Java developer, dnes je hlavný softvérový architekt v Pixel Federation. Je autorom opensource GPU 2D frameworku Genome2Dhttp://www.genome2d.com/, ktorý sa sústreďuje predovšetkým na technológiu Flash Stage3D, ale teraz podporuje dokonca aj JS / WebGL a Unity. Na jeho frameworku Genome2D bežia aj hry Diggys Adventures či Seaport od Pixel Federation.

 

 

Celia Hodent
UX Design & Psychology
Consultant

Celia Hodent is recognized as a leader in the application of user experience and psychology in video game design and in the development of UX strategy and process in game studios. She holds a PhD in psychology from the University of Paris Descartes-Sorbonne, France, where she specialized in cognitive development.

 

 

 

Filip Glasa
FinStat
Founder

V roku 2012 som založil dátový projekt FinStat, ktorý dnes navštevuje 500 tisíc užívateľov mesačne a za túto dobu získal tisíce platiacich business zákazníkov. Vo FinState mám na starosti stratégiu firmy, smerovanie projektov, vedenie tímov, zosúladenie vývoja a obchodu. Okrem slovenského FinStatu rozbiehame ďalšie zahraničné dátové projekty. Pred vznikom FinStatu som sa venoval menším internetovým projektom, písal blogy a robil rozhovory najmä na témy spojené s finančnými trhmi a investovaním.

 

 

Grigor Ayrumyan
Wezeo
CEO

Grishi je najmladší zo štvorice, ale svoju prvú firmu založil a viedol už ako 15 ročný. Je veľmi disciplinovaný a svedomitý človek, ktorý má jasné ciele a hľadá cesty, ako ich úspešne a efektívne naplniť. Spoločnosť Wezeo vedie od začiatku a riadi najdôležitejšie projekty firmy. Ovláda 5 jazykov a vie sa dohovoriť aj s ITčkármi.

 

 

Martin Klempa
Wezeo
CMO

Mate je multitalentovaný človek, ktorý tvoril vizuály pre značky ako Coca Cola alebo Adidas. Pracoval pre prestížne agentúry ako MUW Saatchi & Saatchi, kde uplatňoval svoje všestranné grafické umenie. Používateľskú psychológiu myslenia zohľadňoval v dizajne ešte predtým, než sa stali bežne známe buzzwordy ako UI / UX.

 

 

 

Michal FerkoMichal Ferko
SummerGameDev
Founder

Michal je nezávislý game developer pracujúci so svojim tímom na 2D vesmírnej strieľačke pre PC. Okrem toho učí na FMFI UK programovanie hier a organizuje letnú školu tvorby hier. Michal má PhD z oblasti real-time rendering.

 

 

 

 

Walid O. El Cheikh
Aalto University
Program manager

Walid is a program manager at Aalto University Executive Education,mostly work on Entrepreneurial programs for executives, startups and corporates such as Game Executive, Stora Enso Accelerator Program, Diploma in Innovation in Education, Cleantech Executive and Startup Track Programs. He is also coaching pitching and networking for participants ranging from 5 to 75 years old from different industries. He will facilitate a high-octane about pitching and storytelling to help you find your own communication style and to present ideas to diverse audiences.

Simona Socratousová
Freelancer
Lektor

Simona si prešla rôznorodými skúsenosťami v oblasti ľudských zdrojov a Nexteria Leadership Programom. Tieto skúsenosti, spolu s odbornými výcvikmi a jej vášňou pre rozvoj, tvoria bohatú základňu pre jej zážitkové školenia. Ako lektor pracuje na rozvoji ľudského potenciálu vo firmách a v rozvojových programoch pre mladých. Vo svojom portfóliu má napr. školenia spätnej väzby, vedenia porád, či time manažmentu, ktoré realizovala pre firmy ako Lighting Beetle, Accenture, IKEA a iné.

 

Tomáš Pešek
IMPROVE S&E
Coach

Lektor, kouč, facilitátor a konzultant. Takmer 20 rokov sa venuje rozvoju potenciálu mladých ľudí. Viedol rôzne slovenské i medzinárodné projektové tímy. Momentálne je learning consultant pre Microsoft, inštruktor a board member v organizácii Plusko. Primárne koučuje mladých ľudí pri ich zásadných životných rozhodnutiach, riaditeľov a manažérov neziskových organizácií a tímy, ktoré sa venujú zaujímavým projektom.

 

 

Miroslav Kacera
Sygic
Application developer

Vyštudoval FIIT STU, odbor Informačné systémy. Už popri škole pracoval v spoločnosti Orange, kde mal možnosť stretnúť sa so systémom Android v čase, ked to bol novovznikajúci operačný systém. Zo záujmu o Android vznikla aj jeho diplomová práca, ktorá prezentovala možnosti využitia Augmented Reality na telefóne. Momentálne už takmer 5 rokov pracuje vo firme Sygic, kde sa podiela na vývoji navigačnej app pre Android.

 

 

Radim Cmar
Sygic

Business Architect
His main expertise is in the system modelling and architecture design for complex ICT systemssuch as mobile applications, server computing systems, and client to server communication systems.From 1997 to 2001 he was the research engineer at IMEC, Leuven with the focus on HW/SW co-design methodologies for ASIC design. From 2001 to 2005 he was the system engineer at RFMD, San Jose with the focus on the system design of the system-on-chip solutions in the field of wireless communication. In 2007 he joined Sygic and his current responsibility is to define traffic solutions within the smart city context.

Ľubica Takáčová
Life Up
Coach
Profesionálna koučka a trénerka, mentorka v oblasti prípravy a realizácie tímových rozvojových programov pre rôzne cieľové skupiny. Profesionálnemu rozvoju ľudí sa venuje od roku 2000. Založila vzdelávaco-poradenskú agentúru, ktorá sa zameriava na vzdelávanie manažérov a zážitkové rozvojové programy pre tímy.  Najkrajším a najúčinejsím dôsledkom koučingu, ktorý u klientov pozoruje je porozumenie sebe a bezpodmienečné prijatie ostatných, čo z jej pohľadu tvorí základ vnútornej rovnováhy.

 

Boris Bielik
GotCourts
Lead iOS Engineer
iOS developmentu sa začal venovať od roku 2009. Vytvoril a spolupracoval na desiatkách iOS aplikáciach, ktoré používa od 100 po 5 mil. užívateľov. Viedol prvý iOS kurz na Slovensku, z ktorého vzišiel dnes už úspešný študent – Martin Herman (Droppie, Bethereum). Spoluorganizuje bratislavské iOS meetupy BAiOS, administruje slack pre slovenských a českých iOS developerov (100+), momentálne pôsobí vo švajčiarskom startupe GotCourts

 

Peter Paulis
min60
Founder, iOS developer
Technicky realizátor mobilných startupov. Od nuly rozbiehal Staffino (staffino.com) a technicky vybudoval Rukie (rukie.sk). iOS a macOS senior programator, zakladateľ mobilného štúdia min60 (min60.com). Tvorca macOS aplikácie pre Fontstand (Fontstand.com) a populárnej iOS aplikácie Minúta Denníka N (mnt.sk). Kempil od začiatkov v The Spot a teraz zabera kancelariu v ImpactHUB-e. Tvorca vlastnej macOS aplikácie Vernissage (vernissageapp.com).

 

Martin Krupa
Ui42
Director, UX Designer
Martin sa internetu a webom venuje profesionálne od roku 1996. V roku 1997 založil webovú agentúru ui42, kde je riaditeľom. Od  2008 sa intenzívne venuje UX a použiteľnosti. Pod jeho vedením v ui42 prebehlo vyše 100 dní testovaní použiteľnosti. Od roku 2011 organizuje World usability day na Slovensku. Prednáša na Fakulte matematiky, fyziky a informatiky Univerzity Komenského v Bratislave. Je spoluzakladateľom Slovenskej UX asociácie (SUXA).

 

Veronika Pelcová
2FRESH
UX Designer
Veronika pôsobí v 2FRESH ako výskumníčka a UX dizajnérka. Jej úlohou je skúmať a pochopiť používateľa a získať informácie o jeho potrebách, správaní a motiváciách. Navrhuje riešenia pre lepšiu zrozumiteľnosť a použiteľnosť prostredia webových stránok a aplikácií. Má skúsenosti s klientami ako WebSupport, ESET, SME, Onlia a Telekom.

 

 

 

Michal Blažej
Lighting Beetle
Founder, UX Designer
Michal Blažej spoluzaložil agentúru Lighting Beetle, kde sa venujú návrhu User Experience komplexných webov, mobilných aplikácii a softvéru. Propaguje dizajn založený na zákazníckom výskume, testovaní a merateľných dátach. Počas 7 rokov existencie agentúry sa podieľal na viac ako 200 user-centered projektoch v 15 krajinách sveta pre IT segment, bankovníctvo, poisťovníctvo, cleantech, telco a pod.

 

 

Jozef Benko
2FRESH
Managing director
Jozef Benko študoval estetiku a interaktívne média, potom niekoľko rokov pracoval ako dizajnér v USA a Austrálii. Po návrate na Slovensko pomáhal dizajnovať pre neziskové organizácie a v súčasnosti vedie slovenskú pobočku agentúry 2FRESH, ktorá sa zameriava na dizajn orientovaný na človeka.

 

 

 

Alexander Kutka
GOSPACE Tech
Software developer
Alexandeer je softvérový inžinier špecializujúci sa na Frontend & Server Application development, so skúsenosťami tiež z rolí biznis konzultanta, projektového manažéra a teamleadra. Jeho profesionálne zázemie v PHP, MySQL, Java a Javascript/CSS/HTML spolu s vášňou pre inovácie a automatizáciu ho priviedli k roli zodpovednej za hlavnú architektúru riešení GOSPACE Tech. Pôsobil na Ministertsve školstva SR, na divízii vedy a techniky, od roku 2009 je spoluzakladajúci člen Slovak organization for Space Activities, koordinoval skCUBE projekt a od roku 2015 sa venuje biznis – poradenstvu v oblasti IoT a vesmírne aktivity.

Ondrej Závodský
GOSPACE Tech
CTO
Ondrej je Chief Technical Officer (CTO) firmy GOSPACE. Venoval sa posgraduálnemu štúdiu na Žilinskej univerzite na Elektrotechnickej fakulte, je skúseným hardware developerom v oblastiach ako rádiofrekvenčné inžinierstvo, hardware dizajn a development, MCU programovanie v jazyku C (MSP430, STM32, ATMEL). Bol pri navrhovaní hardware a software časti skCUBE na palube transceiverov na (437MHz a 2.4GHz) a palubnej kamery. V spoločnosti GOSPACE Tech je zodpovedný za kontinuálny vývoj parkovacieho detektora SPOT.

 

Pavol Turčina
GOSPACE Tech
CEO & business developer
Pavol je skúsený manažér a generálny riaditeľ spoločnosti GOSPACE Tech. Vzdelanie získal na Ekonomickej univerzite v Bratislave. V tíme sa zameriava na bezchybnú spoluprácu svojho tímu a projektov, ktoré sa majú uskutočniť. Má viac ako 12 rokov skúseností s tímovým manažmentom v mimovládnych organizáciách. Od roku 2011 je člen slovenskej organizácie pre vesmírne aktivity, pričinil sa o úspešné lobovanie za spoluprácu Slovenska s ESA a pomáhal pri koordinácii projektu skCUBE (fundraising, marketing, vzťahy s vládou). V súčastnosti je tiež predseda Slovenského leteckého klastra.

 

Ďalšie podobné články

Zapíš sa do nášho newslettra a budeš dostávať najnovšie novinky

© Copyright 2019 Butterfly Effect. Všetky práva vyhradené.

Vyber si Lab a zadania, ktoré chceš vypracovať:

Označ témy, ktoré ťa zaujímajú: