Pre koho je tento program

Program je hlavne pre ľudí, ktorí majú zručnosti vo svojej oblasti ako je dizajn či programovanie, ale ešte nemajú skúsenosť s celým procesom vývoja hry. Otvárame ho pre študentov aj pre skúsenejších špecialistov - freelancerov, ktorí hľadajú kariérnu zmenu či skúsenosti na rozbeh vlastného
Game Dizajnér

Game Dizajnér

    • Si kreatívny, máš sto nápadov na hry
    • Vieš svoje geniálne nápady jasne a zrozumiteľne vysvetliť aj iným ľuďom
    • Vieš pracovať s číslami
    • Dokážeš si spraviť poriadny research o čomkoľvek
    • Máš nahratých aspoň milión hier
    • Plusom je technický background

Grafický Dizajnér

  • Máš niečo svoje v portfóliu - nemusíš byť profi, stačí, že si už spravil aspoň niečo dobré okrem povinných školských zadaní
  • Nie si originálny nepochopený umelec - vieš prispôsobiť svoj grafický štýl tak, aby sedel do spoločnej tímovej vízie
  • Ovládaš Photoshop, a/alebo 3DMax
  • Skúsenosti s animáciou sú plus
Programátor

Programátor

  • Máš skúsenosti s tvorbou projektu väčšieho ako len zadanie do školy
  • Už si spravil aspoň jeden prototyp v Unity
  • Chceš na sebe makať aj v iných oblastiach ako programovanie
  • Chceš vedieť, čo robia iní ľudia v tíme
  • Chceš sa zamestnať v štúdiách ako je Pixel Federation alebo rozbiehať vlastné hry

Čo ti program dá

5 mesiacov workshopov a mentoringov

Príležitosť pracovať 5 mesiacov na hre v tíme vybraných naskillovaných ľudí. Skúsenosť z cross-disciplinárneho tímu ti v tvojej kariére rozhodne pomôže.

Návod ako vytvoriť a vydať hru

“Teoretické znalosti naprieč celým procesom vývoja hier, ale aj praktické rady, nasmerovanie a mentoring.

Zručnosti pre digitálnu dobu

Získaš T-shaped skillset, teda prehĺbenie hard-skills vo svojej oblasti, šírku vedomostí o celej tvorbe hry a extra dôležité soft-skills ako spoluprácaa komunikácia v tíme a zapracuješ aj na osobnom rozvoji.

Témy

Hyper-Casual Hra

  • Pracovať budeš v tíme riešiacom Smart Cities Challenge - a to buď výzvu parkovania alebo Live tracking Public Transportu. Výzvy trhu ti predstaví zakladateľ Sygicu - Michal Štencl. Práve on ti venuje svoj extra čas okrem ďalších TOP ľudí z oblasti mobility a slovenského startup ekosystému.

Virtual Reality

  • Chceš tvoriť jednoduché hry vo VR či pracovať na zadaní od firmy na VR tréningových programoch pre zamestnancov? Tento rok otvárame aj tému Virtual Reality.
  • Prejdeš si základmy game dizajnu či gamifikácie pri tréningoch a ponoríš sa do dizajnu a developmentu produktu.

Vlastná Téma

  • Ak máš už skúsenosť s vývojom hier a chceš si založiť vlastné štúdio, alebo naštartovať vlastný projekt, máš príležitosť. Príď s vlastným nápadom a dostaň ho s mentoringom od profesionálov do fázy prototypu alebo “vertical slice”, s ktorým môžeš získať investíciu či zháňať profi tím.
  • Ak ste v tíme viacerí, tak sa prihláste spolu, ak ešte niekoho potrebujete, máte možnosť sa dať dokopy s ostatnými účastníkmi.

Čím si prejdeš počas 5 mesiacov v Games Labe

*Platí ak budeš pracovať na hyper-casual hre. Ak budeš pracovať na vlastnej téme, tak to nastavíme individuálne.

  • 1. Hackathon -
    • Budete mať pár dní na to aby ste vymysleli, vytvorili, otestovali párty spoločenskú hru
    • Po tých pár dňoch bude otváracia párty, kde ju ľudia budú hrať
    • Oťukáš sa s tímom, keďže budete musieť spolu už niečo vytvoriť pod časovým tlakom
    • V zrýchlenej forme si takto prejdeš najdôležitejšími fázami vývoja hry
  • 2. Conception -
    • V tejto fáze vybrainstormujete veľa nápadov na hry
    • Pripravíte zopár konceptov
    • Tie po feedbacku od ľudí z praxe a po vlastnom prieskume trhu pozahadzujete a pomeníte
  • 3. Prototyping -
    • Pre jeden z konceptov spravíte prototyp
    • A budete ho testovať a iterovať “until you get the important stuff right”
  • 4. Gamelab playable -
    • Pripravíte hrateľnú verziu obsahujúcu všetko čo bude finálna hra obsahovať
  • 5. Vertical Slice -
    • VS obsahuje prierez všetkými mechanikami hry vo finálnej kvalite
  • 6. Publish & Updates -
    • Hru uverejníte na store
    • Budete merať KPIs reálnych hráčov a hru podľa nich updateovať
1
Hackathon

  • Budete mať pár dní na to aby ste vymysleli, vytvorili, otestovali párty spoločenskú hru
  • Po tých pár dňoch bude otváracia párty, kde ju ľudia budú hrať
  • Oťukáš sa s tímom, keďže budete musieť spolu už niečo vytvoriť pod časovým tlakom
  • V zrýchlenej forme si takto prejdeš najdôležitejšími fázami vývoja hry
2
Conception

  • V tejto fáze vybrainstormujete veľa nápadov na hry
  • Pripravíte zopár konceptov
  • Tie po feedbacku od ľudí z praxe a po vlastnom prieskume trhu pozahadzujete a pomeníte
3
Prototyping

  • Pre jeden z konceptov spravíte prototyp
  • A budete ho testovať a iterovať “until you get the important stuff right”
4
Gamelab playable

  • Pripravíte hrateľnú verziu obsahujúcu všetko čo bude finálna hra obsahovať
5
Vertical Slice

  • VS obsahuje prierez všetkými mechanikami hry vo finálnej kvalite
6
Publish & Updates

  • Hru uverejníte na store
  • Budete merať KPIs reálnych hráčov a hru podľa nich updateovať

Prečo do toho ísť

Stiahni si zadania

Stiahni si zadanie pre tvoju rolu v tíme, vypracuj ho a pošli nám ho spolu s vyplnenou prihláškou do 30. mája do 23:59. Úspešných uchádzačov pozveme na osobný pohovor

Čo všetko si potrebuješ pripraviť k prihláške

Zadanie

Zadanie

Prečítaj si ako najlepšie vypracovať zadania na našom blogu. Neváhaj, ani keď nemáš za sebou ešte veľa skúseností. Rozhoduje potenciál, nie roky praxe.

Životopis

Životopis

Či skôr portfólio. Zaujíma nás, čo praktické už máš za sebou a akú motiváciu v sebe máš. Do prihlášky pripoj link na tvoje výtvory a projekty.

Čas

Čas

Nenechávaj si zadanie na poslednú chvíľu. Minulý rok tak premárnili možnosť získať miesto v Butterfly Effect programe mnohé talenty.

Vypracuj zadanie a prihlás sa do 30.5.2018
Začíname 2. 9. 2018

Život v Butterfly Effect programe

AKO SA ZABÁVAME:
AKO PRACUJEME:
© Copyright 2018 Butterfly Effect. Všetky práva vyhradené.

Vyber si Lab a zadania, ktoré chceš vypracovať:

Označ témy, ktoré ťa zaujímajú: