Ak si programátor/ka, dizajnér/ka, marketér/ka, biznis človek, kreatívny/a inovátor/ka, alebo človek, ktorý chce naštartovať kariéru v digitálnej sfére a posunúť sa vpred, tak tento program je pre teba ako stvorený. Čaká na teba množstvo workshopov, mentoring od ľudí z biznisu, komunita ľudí z tvojej sféry na nezaplatenie, a omnoho viac.
Budeš zodpovedný/á za dizajn centrovaný okolo používateľa. Budeš viesť zákaznícky výskum, vyhodnocovať testovania a navrhovať prototypy.
Predpokladané zručnosti
Budeš zodpovedný/á za vizuálny štýl aplikácie a návrhy použivateľského rozhrania. Tvojou úlohou bude navrhnúť funkčný a estetický dizajn aplikácie.
Predpokladané zručnosti
Budeš zodpovedať za to, aby sa produkt stihol dokončiť včas a zároveň zodpovedal predstavám stakeholderov. To znamená, že budeš určovať priority v tíme a manažovať očakávania zadávateľa projektu. Budeš dohliadať na agilné procesy a pomáhať riešiť možné konflikty v tíme.
Predpokladané zručnosti
Budeš vytvárať infraštruktúru a logiku, ktorá privedie aplikáciu k životu. Budeš spolupracovať s multidisciplinárnym tímom a zlepšíš svoje soft skills. Okrem toho sa naučíš implementovať analytiku, ktorej dáta sa reálne využijú.
Predpokladané zručnosti
Budeš vytvárať časť aplikácie, s ktorou bude použivateľ priamo interagovať. Implementuješ použivateľské rozhranie a privedieš UXko projektu k životu.
Predpokladané zručnosti
Budeš robiť market research a vytvárať marketingovú kampaň. Budeš mať k dispozicií budget, ktorý sa budeš snažiť čo najefektívnejšie využiť. Identifikuješ cieľovú skupinu pre tvoj produkt. Následne nastavíš kreatívu, copywriting a technické nastavenie PPC kampaní (Facebook, Google Ads).
Predpokladané zručnosti
Pravideľný feedback od ľudí, ktorí majú roky profesionálnej skúsenosti, vie byť náročný, ale o to viac ťa to posunie ďalej. Nehovoriac o tom, že sa dostaneš do skvelej komunity digitálnych inovátorov, ktorá ti bude rada pomáhať aj dávno po ukončení nášho programu.
Praktické aj teoretické znalosti naprieč celým procesom vývoja aplikácií, od začiatočného výskumu, až po uvedenie na Play Store/ App Store. Vrátane dátovej analýzy, uživateľského testovania a verejných prezentácií.
Vďaka pôsobeniu v multidisciplinárnom tíme získavaš aj presahy a šírku – od agílnych metód, až po prezentačné schopnosti. Keďže si zakladáme na tímovej práci počas kurzu absolvuješ viaceré tímové koučingy od skúsených profesionálov z ICF Slovakia.
Na začiatku dostaneš zadanie a prejdeš si ho so stakeholdermi. Predtým než začneš vyvíjať produkt, treba spraviť prieskum trhu. Preskúmať podobné existujúce projekty, zistiť aké sú benchmarky, určiť cieľovú skupinu a zadefinovať biznisový model.
V tejto fáze budete v tíme brainstormovať rôzne nápady, ako splniť zadanie čo najefektívnejšie. Na to, aby ste zistili čo bude pri danej cieľovej skupine naozaj fungovať, treba začať vytvárať prototypy, či už papierové alebo digitálne v Adobe XD/Figma.
Táto fáza sa ukončí eventom, kde svoje poznatky, nápady a prototypy odprezentujete pred stakeholdermi a ľudmi z biznisu. Po tom zostáva už len ťažká úloha vybrať ten najlepší nápad.
Teraz je načase dokončiť implementáciu zákaldnej časti aplikácie. Súčasťou toho je aj nahratie appky na Play Store na uzavreté testovanie, aby ste vedeli začať zbierať spätnú väzbu od použivateľov. Zároveň sa začína marketingová kampaň a PR.
Opäť to zakončí event, tentokrát už verejný, kde predstavíte svoju aplikáciu.
V tejto fáze projektu začne otvorený test aplikácie. Tá bude sprístupnená verejnosti s cieľom zbierať čo najviac ďalšej spätnej väzby. Zároveň si vyskúšate platené marketingové kampane na sociálnych sieťach a v Google Ads. Množstvo nových použivateľov vám poskytne veľa dôležitých informácií, keďže zároveň budete implementovať dátovú analytiku.
Samozrejme ani teraz nebude chýbať prezentácia vášho pokroku v projekte. Tentokrát predstavíte výsledky marketingovej kampane a implementáciu dát zo spätnej väzby od použivateľov.
Na čo boli dáta z predošlej fázy, ak by ste ich nevyužili na vylepšenie aplikácie? Zapracujete posledné vylepšenia a zároveň vyhodnotíte úspešnosť projektu. Naučíte sa, ako úspešne uviesť a potom pokračovať v projekte. Od prezentovania pitch decku pred investormi, žiadanie grantov až po finančnú udržatelnosť projektu.
Program sa ukončí slávnostným soft launchom, kde odprezentujete, čo všetko ste v tíme stihli za posledných 5 mesiacov.
Začiatok kurzu | nie je stanovený |
Koniec kurzu |
Na splátky | od 50€ mesačne |
Jednorázovo | 2499€ |
Štipendium | až 2000€ |
Každý sa môže uchádzať o 1000€ štipendium, ktoré je podmienené vypracovaním zadania. To ti príde na email po vyplnení prihlášky. Pre vybraných študentov pôsobiacich na vysokej škole alebo inej spriatelenej vzdelávacej inštitúcii (absolventi OpenLab a LevelUp, účastníci SGD), je možnosť dosiahnuť štipendium až 2000€ z ceny kurzu.
Butterfly Effect môže byť súčasťou tvojho rastu vo firme. Prepoj nás s tvojim nadriadeným, a zistíme, aké sú tvoje možnosti. Dnes spolupracujeme na rozvoji zamestnancov s VÚB, Orange, či Tatra Bankou.
Skontrolujeme tvoju online prihlášku. Zaujíma nás najmä, čo praktické už máš za sebou a akú motiváciu v sebe máš. Rozhoduje tvoj potenciál, nielen roky praxe. Tu si môžeš prečítať ako si napísať dobrý životopis.
Pošleme ti zadanie na vypracovanie. Cieľom je preveriť tvoje zručnosti a motiváciu.
Ak nás svojim portfóliom/alebo vypracovaným zadaním zaujmeš, chceli by sme ťa spoznať aj osobne vo forme krátkeho interview.