Pre koho je kurz

Ak si programátor/ka, dizajnér/ka, marketér/ka, biznis človek, kreatívny/a inovátor/ka, alebo človek, ktorý chce naštartovať kariéru v digitálnej sfére a posunúť sa vpred, tak tento program je pre teba ako stvorený. Čaká na teba množstvo workshopov, mentoring od ľudí z biznisu, komunita ľudí z tvojej sféry na nezaplatenie, a omnoho viac.

Chceš sa dostať do sveta startupov, dizajnu a technologií
Či už si študent/ka, ktorý si bude hľadať prácu, alebo zamestnanec/kyňa, ktorý/á chce zmeniť pracovisko, tento program ti pomôže nájsť si tvoj vysnívaný job v inováciach. Nie len že sa naučíš nové zručnosti, ale aj si doplníš portfólio o profi skúsenosť a spoznáš ľudí, ktorí už majú úspešné projekty za sebou.

 

Chceš založiť vlastný startup
V rámci programu sa  naučíš, čo všetko je potrebné na úspešný projekt. Zapojíš sa do slovenskej komunity digitálnych inovátorov a zistíš aj ako úspešne získať investorov či granty.

Role v tíme

  • UX Dizajnér/ka

    Budeš zodpovedný/á za dizajn centrovaný okolo používateľa. Budeš viesť zákaznícky výskum, vyhodnocovať testovania a navrhovať prototypy.

    Predpokladané zručnosti

    • Študuješ dizajn, alebo sa mu venuješ v práci, či ako freelancer/ka.
    • Láka ťa proces tvorby riešenia “ako by to malo vlastne fungovat”.
    • Ovládaš aspoň základný Adobe balík a nejaký nástroj na tvorbu wireframov.
    • Baví ťa komunikácia s ľudmi.
  • UI Dizajnér/ka

    Budeš zodpovedný/á za vizuálny štýl aplikácie a návrhy použivateľského rozhrania. Tvojou úlohou bude navrhnúť funkčný a estetický dizajn aplikácie.

    Predpokladané zručnosti

    • Študuješ dizajn, v tejto oblasti pracuješ, alebo sa mu venuješ vo voľno čase.
    • Ovládaš Adobe balík (Indesign, Ilustrátor, Photoshop…)
    • Máš už vytvorené návrhy webov alebo aplikácií.
    • Tvorba lôg, ikon, vizuálnych detailov – to je tvoj svet.
  • Product owner/ka

    Budeš zodpovedať za to, aby sa produkt stihol dokončiť včas a zároveň zodpovedal predstavám stakeholderov. To znamená, že budeš určovať priority v tíme a manažovať očakávania zadávateľa projektu. Budeš dohliadať na agilné procesy a pomáhať riešiť možné konflikty v tíme.

    Predpokladané zručnosti

    • Máš skúsenosti s vedením tímu.
    • Tvoj prístup k práci je organizovaný a štrukturovaný.
    • Nebojíš sa zodpovednosti.
    • Máš kritické a analytické myslenie, rád/a nápady overuješ dátami.
    • Chceš viac porozumieť monetizácii a biznis stránke produktu.
    • Máš dobré komunikačné schopnosti a pri konfliktoch zachovávaš chladnú hlavu.
  • Backend programátor/ka

    Budeš vytvárať infraštruktúru a logiku, ktorá privedie aplikáciu k životu. Budeš spolupracovať s multidisciplinárnym tímom a zlepšíš svoje soft skills. Okrem toho sa naučíš implementovať analytiku, ktorej dáta sa reálne využijú.

    Predpokladané zručnosti

    • Chceš si svoje schopnosti overiť pomocou codereview s mentormi.
    • Chceš porozumieť aj biznisovej a dizajnérskej stránke tvorby aplikácií.
    • Pracuješ s databázami, alebo vieš základy aspoň jedného backend jazyka – ideálne Python, Java alebo PHP
    • Rád/a tvoríš komplexné appky, chceš navrhovať architektúru a mať vývoj pod palcom.
    • Cítiš, že tvoje soft skills by potrebovali zlepšiť.
  • Frontend programátor/ka

    Budeš vytvárať časť aplikácie, s ktorou bude použivateľ priamo interagovať. Implementuješ použivateľské rozhranie a privedieš UXko projektu k životu.

    Predpokladané zručnosti

    • Chceš porozumieť aj biznisovej a dizajnérskej stránke tvorby aplikácii.
    • Chceš si svoje schopnosti overiť pomocou codereview s mentormi.
    • Programuješ pre Android alebo iOS, prípadne jazyky pre hybridné aplikácie.
    • Chceš viac porozumieť frontendu a celkovej architektúre aplikácií.
    • Cítiš, že tvoje soft skills by potrebovali zlepšiť.
  • Marketér/ka

    Budeš robiť market research a vytvárať marketingovú kampaň. Budeš mať k dispozicií budget, ktorý sa budeš snažiť čo najefektívnejšie využiť. Identifikuješ cieľovú skupinu pre tvoj produkt. Následne nastavíš kreatívu, copywriting a technické nastavenie PPC kampaní (Facebook, Google Ads).

    Predpokladané zručnosti

    • Vieš pracovať s dátami – kampane nastavujeme podľa reálnych dát, nie podľa dojmov.
    • Nemáš problém vyjadriť hlavnú myšlienku aj v krátkom texte.
    • Zaujímaš sa, čo robia iní ľudia v tíme.
    • Technické znalosti editovania vizuálov sú plus.

Ako to prebieha

Ako dlho?
  • 5 mesiacov
Kedy sa kurz uskutočňuje?
  • 3x do týždňa, v podvečerných hodínach od 16:00
  • minimálne 10 hodín týźdenne samostatnej práce
Kde sa kurz uskutočnuje?

Prečo tento kurz

5 mesiacov personalizovaného mentoringu

Pravideľný feedback od ľudí, ktorí majú roky profesionálnej skúsenosti, vie byť náročný, ale o to viac ťa to posunie ďalej. Nehovoriac o tom, že sa dostaneš do skvelej komunity digitálnych inovátorov, ktorá ti bude rada pomáhať aj dávno po ukončení nášho programu.

Prejdeš si celým procesom tvorby aplikácie

Praktické aj teoretické znalosti naprieč celým procesom vývoja aplikácií, od začiatočného výskumu, až po uvedenie na Play Store/ App Store. Vrátane dátovej analýzy, uživateľského testovania a verejných prezentácií.

Zlepšenie soft/hard zručností

Vďaka pôsobeniu v multidisciplinárnom tíme získavaš aj presahy a šírku – od agílnych metód, až po prezentačné schopnosti. Keďže si zakladáme na tímovej práci počas kurzu absolvuješ viaceré tímové koučingy od skúsených profesionálov z ICF Slovakia.

Čím si prejdeš

  • Analýza trhu

    Na začiatku dostaneš zadanie a prejdeš si ho so stakeholdermi. Predtým než začneš vyvíjať produkt, treba spraviť prieskum trhu. Preskúmať podobné existujúce projekty, zistiť aké sú benchmarky, určiť cieľovú skupinu a zadefinovať biznisový model.

  • Prototypovanie

    V tejto fáze budete v tíme brainstormovať rôzne nápady, ako splniť zadanie čo najefektívnejšie. Na to, aby ste zistili čo bude pri danej cieľovej skupine naozaj fungovať, treba začať vytvárať prototypy, či už papierové alebo digitálne v Adobe XD/Figma.

    Táto fáza sa ukončí eventom, kde svoje poznatky, nápady a prototypy odprezentujete pred stakeholdermi a ľudmi z biznisu. Po tom zostáva už len ťažká úloha vybrať ten najlepší nápad.

  • Používateľské testovanie

    Teraz je načase dokončiť implementáciu zákaldnej časti aplikácie. Súčasťou toho je aj nahratie appky na Play Store na uzavreté testovanie, aby ste vedeli začať zbierať spätnú väzbu od použivateľov. Zároveň sa začína marketingová kampaň a PR.

    Opäť to zakončí event, tentokrát už verejný, kde predstavíte svoju aplikáciu.

  • Uvedenie appky na Google Store/Play Store

    V tejto fáze projektu začne otvorený test aplikácie. Tá bude sprístupnená verejnosti s cieľom zbierať čo najviac ďalšej spätnej väzby. Zároveň si vyskúšate platené marketingové kampane na sociálnych sieťach a v Google Ads. Množstvo nových použivateľov vám poskytne veľa dôležitých informácií, keďže zároveň budete implementovať dátovú analytiku.

    Samozrejme ani teraz nebude chýbať prezentácia vášho pokroku v projekte. Tentokrát predstavíte výsledky marketingovej kampane a implementáciu dát zo spätnej väzby od použivateľov.

  • Analýza dát a finálna iterácia produktu

    Na čo boli dáta z predošlej fázy, ak by ste ich nevyužili na vylepšenie aplikácie? Zapracujete posledné vylepšenia a zároveň vyhodnotíte úspešnosť projektu. Naučíte sa,  ako úspešne uviesť a potom pokračovať v projekte. Od prezentovania pitch decku pred investormi, žiadanie grantov až po finančnú udržatelnosť projektu.

    Program sa ukončí slávnostným soft launchom, kde odprezentujete, čo všetko ste v tíme stihli za posledných 5 mesiacov.

Termín

Začiatok kurzunie je stanovený
Koniec kurzu

Cena

Možnosti platby
Na splátkyod 50mesačne
Jednorázovo2499€
Štipendiumaž 2000

Každý sa môže uchádzať o 1000€ štipendium, ktoré je podmienené vypracovaním zadania. To ti príde na email po vyplnení prihlášky. Pre vybraných študentov pôsobiacich na vysokej škole alebo inej spriatelenej vzdelávacej inštitúcii (absolventi OpenLab a LevelUp, účastníci SGD), je možnosť dosiahnuť štipendium až 2000€ z ceny kurzu.

Program ti môže sprostredkovať zamestnávateľ

Butterfly Effect môže byť súčasťou tvojho rastu vo firme. Prepoj nás s tvojim nadriadeným, a zistíme, aké sú tvoje možnosti. Dnes spolupracujeme na rozvoji zamestnancov s VÚB, Orange, či Tatra Bankou.

Ako sa prihlásiť

1. Odošleš príhlášku

Skontrolujeme tvoju online prihlášku. Zaujíma nás najmä, čo praktické už máš za sebou a akú motiváciu v sebe máš. Rozhoduje tvoj potenciál, nielen roky praxe. Tu si môžeš prečítať ako si napísať dobrý životopis.

2. Vypracuješ zadanie (ak nemáš portfólio)

Pošleme ti zadanie na vypracovanie. Cieľom je preveriť tvoje zručnosti a motiváciu.

3. Online interview

Ak nás svojim portfóliom/alebo vypracovaným zadaním zaujmeš, chceli by sme ťa spoznať aj osobne vo forme krátkeho interview.

Prihláška

Ďalšie podobné kurzy

Budúcnosť e-commerce: Pochopenie zákazníka a produktu do hĺbky 4 týždne • 8 stretnutí

Zoznám sa so svetom marketingovej automatizácie a dátovej analytiky. Vyskúšaj si top UX/UI praktiky. Získaj vhľad do behaviorálnej analytiky.

Games Lab 5 mesiacov • 20 hodín týždenne

Láka ťa vidina tvorby hier za pomoci skúsených mentorov z herného sveta? Chcel/a by si “publishnúť” svoju prvú hru? V Games Labe si za 5 mesiacov prejdeš celým procesom vývoja hry, od analýzy trhu, tvorby hrateľného prototypu, užívateľského testovania, až po jeho uvedenie na trh. Dostaneš reálne zadanie a makať budeš v tíme s ďalšími grafikmi/fičkami, programátormi/kami, game dizajnérmi/kami a product ownermi/kami. Program je vhodný pre študentov aj pracujúcich ľudí.

Zapíš sa do nášho newslettra a budeš dostávať najnovšie novinky

© Copyright 2023 Butterfly Effect. Všetky práva vyhradené.

Vyber si Lab a zadania, ktoré chceš vypracovať:

Odoberaj newsletter