Ako to prebieha?

Ako dlho?

  • 8 stretnutí, 4 týždne
  • Každý workshop trvá 1,5 – 2 hodiny
  • Pondelky a stredy 17:30 – 19:30 

Kde sa kurz koná?

Kurz prebieha v online prostredí, za pomoci komunikačného nástroja Google Meets, alebo Zoom. Budeš pracovať aj s Bloomreach nástrojmi. 

Ako sa prihlásiť?

Jednoducho! Vyplň prihlasovací formulár, odpovedz na pár otázok, nahraj CV – čko. Ak ťa vyberieme, ozveme sa ti e-mailom, alebo zavoláme.

Výberový proces

Tvoje hard skilly nie sú prvá vec, na ktorú sa budeme pozerať. Primárne nás zaujíma tvoja motivácia pracovať a pohybovať sa v oblasti e-commerce, alebo digitálneho marketingu.

Kurz bude prednášaný v anglickom jazyku. 

 

Pre koho je tento kurz?

  • Ak sa zaujímaš, alebo už pracuješ v oblasti e-commerce, digitálnom marketingu. 
  • Každú ďalšiu expertízu v tejto oblasti hodnotíme ako plus, a budeme to brať do úvahy v rámci výberového procesu. Tento kurz je vhodný aj pre vysokoškolských študentov.
  • Žiadne predchádzajúce vedomosti v tejto oblasti nie sú potrebné, dôležitý je tvoj záujem.
  • Hovoríš po anglicky a rozumieš širším kontextom (Kurz je vedený anglicky hovoriacimi lektormi + všetky štúdijné materiály budú k dispo v angličtine).

Prečo tento kurz?

  • Kurz ti ponúkne jedinečný prístup k špičkovému softvéru – Bloomreach Content, Discovery a Engagement (predtým známy ako Exponea).
  • Workshopy sú vedené skúsenými odborníkmi z odvetvia e-commerce a digitálneho marketingu, ktorí ťa budú viesť cez praktické cvičenia s Bloomreach technológiami.
  • Po absolvovaní tohto kurzu máš jedinečnú príležitosť získať prácu v Bloomreach.
  • Po úspešnom absolvovaní kurzu dostaneš Bloomreach Academy certifikát, s ktorým sa staneš exkluzívnym členom Bloomreach komunity profesionálov.

Zisti viac o tvojich možnostiach v Bloomreach:  Business Consulting, Customer Education, a Marketing. Čekni aktuálne pracovné príležitosti v Bloomreach cez tento link. 

Keď absolvuješ kurz, môžeš sa uplatniť ako:

  • Digital Trade Manager
  • Digital Merchandiser
  • Digital Senior Specialist
  • Digital Marketing Specialist
  • Email Marketing Specialist
  • E-Commerce Specialist
  • Business Consultant
  • Marketing Consultant
  • MarTech Specialist/Consultant
  • Business Analyst / Data Analyst

 

Toto je obsah

  • 1. Začíname s digitálnym marketingom

    1h30 workshop, Bloomreach klient + traja Bloomreach mentori

    Tento workshop ťa uvedie do sveta digitálneho marketingu. Pozrieme sa na to, aké sú bežné role v oblasti digitálneho marketingu a čo majú na starosti. Ako ovplyvňuje technológia ich každodennú prácu? A akú úlohu v tom zohráva Bloomreach?

    Čo sa na workshope naučíš?

    • Tento workshop ťa prevedie základnou terminológiou s ktorou sa budeš stretávať počas celého kurzu.
  • 2. Úvod do sveta CMS a Bloomreach Content SaaS

    2h workshop, Luis a Nicholas

    V tomto workshope získaš vhľad do Bloomreach Content SaaS.

    Čo sa na workshope naučíš? 

      • Zoznámiš sa s tvorbou obsahu a s riadením komponentov.
      • Následne, budeš dostatočne sebavedomý/á robiť úpravy vlastného webu v krátkom čase, alebo vo vytvorení online kampane v len pár klikoch! 
  • 3. Úvod do sveta marketingovej automatizácie & dátovej analytiky

    2h workshop, Marcel 

    V tomto workshope položíme základy vedomostí marketingovej automatizácie & dátovej analytiky. To znamená základné pochopenie vlastných dát, ktoré má marketér k dispozícii, ich následné vyhodnotenie a pracovanie s nimi. 

    Čo sa naučíš na tomto workshope? 

      • Porozumieš tvojej cieľovej skupine & biznis dátam (aka. “Digital Oil”).
      • Zakaznícka analýza, ktorou pochopíš svojho zákazníka. 
      • Kto je data-driven marketér/ka a prečo patrí budúcnosť práve jemu/jej? 
      • Čo je CDXP a ako to funguje? 
      • Prehľad & predstavenie sveta marketingovej automatizácie (zahŕňajúci email marketing) a dátovú analytiku.
      • Teória ako (pochopiť) dáta s krátkou praktickou ukážkou v appke. 
      • Domáca úloha na vypracovanie do ďalšieho workshopu.
  • 4. Marketingová automatizácia, biznis analytika

    2h workshop, Marcel

    V tomto praktickom workshope nahliadneme do zákulisia najväčších značiek & hráčov vo svete e-commerce. Preskúmame najčastejšie používané praktiky, ktoré sú implementované. Pozrieme na to ako premýšľajú o ,,omni-channel orchestration“ a zákaznických datových analýzach, na ktorých stavajú svoje rozhodnutia.

    Čo sa naučíš na tomto workshope?

    • Čo môže byť dosiahnuté v CDXP (= Bloomreach Engagement)? 
    • Aké sú najbežnejšie a najčastejšie používané praktiky niektorých najväčších značiek v oblasti e-commerce. (vrátane ich marketingových stratégií, omni-channel orchestration use cases a zákazníckej analýzy). 
    • Kontrola domáceho zadania (z hodiny 3.).
    • Kontrola use case.
    • Praktické cvičenie (ukážka & predstavenie use case v app-ke). 
  • 5. Úvod do sveta digitálneho merchandisingu p.1

    2h workshop,Justin

    Po absolvovaní tohto kurzu získaš lepšie porozumenie ako funguje digitálny merchandising.Taktiež si prakticky skúsiš zostaviť stránky pre vyhľadávanie a kategórie.

    Čo sa naučíš na tomto workshope? 

    • Prehľad digitálneho merchandisingu – bežná terminológia a komponenty. 
    • Pôjdeš hlbšie do konceptov vyhľadávania a kategórií merchandisingu. 
  • 6. Úvod do sveta digitálneho merchandisingu p.2

    2h workshop, Justin

    Vďaka tomuto kurzu porozumieš základným metrikám, ako vypočítať kľúčové podiely,ukazovatele a porozumieš ako sa používajú v digitálnom merchandisingu.  Dodatočne budeš rozumieť základom A/B testovaniu a tomu ako ho použiť na zlepšenie výkonosti stránky. 

    Čo sa naučíš na tomto workshope? 

    • Digitálna analytika : 
        • Najviac používaná terminológia a kalkulácie. 
        • Ako obchodníci a marketéri pracujú s analytikou.
    • Prehľad A/B testovania.
    • Preberieme ako sa používajú recommendation zones, ktoré zvyšujú predaj a povedomie o kľúčových produktoch:
        • Využitie. 
        • Umiestnenie. 
  • 7. Optimalizácia landing page

    2h workshop, Nicholas and Luis 

    V tomto workshope uvidíš potenciál komerčných komponentov na tvojej landing page. Budeš ju vedieť upraviť potrebám odlišeného publika. 

    Čo sa naučíš na tomto workshope? 

      • Pozrieme sa na komponenty v Discovery (používanie widgets).
      • Kampane a tvorba cielového publika. 
      • Inštrukcie k finálnemu hodnoteniu. 
  • 8. Finálne hodnotenie: Práca pre Bloomreach
    • 2h workshop, náborový tím. Je dôležité, že sa dozvieš o tvojich možnostiach pracovať v Bloomreach. V tejto časti ti Bloomreach náborový tím zodpovie všetky otázky.

     Čo sa naučíš na tomto workshope? 

      • Kontrola praktického projektu – demonštrácia správnych odpovedí. 
      • Zhrnutie najčastejších chýb. 
      • Získanie certifikátu.  
      • Prehľad profilov bežných pracovných miest. 
      • Hlavné výhody a možnosti. 
      • Prehľad náborového procesu. 
      • Ďalšie kroky.

Prihláška


Cena

Tento kurz je bezplatný s jedinečnou možnosťou získať zamestnanie v Bloomreach.

Termín

Začiatok kurzu
21. 2. 2022Prihlasovanie otvorené 
Ďalšie termínyTBD

Mentori

Luís Pedro Lemos Solutions Architect • Bloomreach

Luís je skúsený softvérový vývojár,od začiatku svojej kariéry sa venoval najmä konzultáciám a vývoju backendu. K Bloomreach sa pridal v roku 2014 a v súčasnosti je na pozícii Solutions Architect. Podieľa sa na mnohých fázach implementácie klientských projektov a tiež vytvára, udržiava a poskytuje niekoľko školení pre vývojárov.

Marcel Madarasz Business konzultant • Bloomreach

Marcel je špecialistom v marketingovej automatizácií & analytike, má vášeň k poskytovaniu personalizovaných zákazníckych skúseností. Ako biznis konzultant v Bloomreach dodáva projekty pre rôzne značky po celom svete a radí v oblasti používania modelov umelej inteligencie, A/B testovania, optimalizácie konverzného pomeru v psychológii správania.

Justin E. Daniel, MBA Business Services konzultant • Bloomreach

Justin je ostrieľaný viac-kanálový profesionál v oblasti merchandisingu s viac ako 15.-ročnou skúsenosťou. Ako Poradca obchodných služieb v Bloomreach,inštruuje profesionálov o spôsoboch využitia všetkých možností platformy Bloomreach. Naprieč jeho kariérou, Justin pomohol mnohým známym organizáciám využívajúcim rôzne analytické nástroje a nástroje platformy stránok na zlepšenie zákazníckej skúsenosti.

Nicholas Pavao Solutions Architect • Bloomreach

Nicholas je vývojár, konzultant a trenér s 5. - ročnou skúsenosťou. Pracuje v tíme profesionálnych služieb v Bloomreach ako Solutions Architect. Počas tejto role získal skúsenosti s implementovaním Bloomreach's suite produktov k naplneniu rôznych prípadov v použití pre klienta.

Viktor Mach Head of Academy • Bloomreach

Viktor rozvíjal svoju tech kariéru v Exponea, už počas štúdia na UCL. Prešiel si viacerými rolami cez klientský servis, spolupráce, či produktové oddelenia. Nedávno vybudoval Bloomreach akadémiu, ktorá každoročne certifikuje viac ako 800 Bloomreach používateľov softvéru a ponúka komplexné vedenie medzi produktami pre technické a obchodné osobnosti, ktoré sú nadšencami v oblasti marketing e-commerce.

Ďalšie podobné kurzy

UX výskum (UXR) 6 týždňov • 9 stretnutí

Zaujíma ťa UX? Si pripravený/á ponoriť sa hlbšie ako len do jeho základov? V tom prípade je tento kurz práve pre teba! Nájdi prepojenie medzi UX výskumom a biznis princípmi - z teórie do praxe. Získaj praktické skúsenosti cez fiktívny projekt (dummy project), zmákni kľúčové koncepty v UXR a prines svoj projekt do úplne nového levelu.
Najbližší termín: 15 februára, 2022

Apps Lab 5 mesiacov • 20 hodín týždenne

Vstúp do sveta startupov, dizajnu a technológí! Počas 5 mesiacov si prejdeš celým procesom vývoja iOS, Android alebo hybridnej aplikácie, od idey až po vydanie na App Store. V tíme budeš pracovať na reálnom zadaní od stakeholdera pod vedením skúsených mentorov z biznisu. Dostaneš reálne zadanie a makať budeš v tíme s ďalšími grafikmi/fičkami, dizajnérmi/kami, programátormi/kami a biznis ľuďmi. Program je vhodný pre študentov aj pracujúcich ľudí.

Games Lab 5 mesiacov • 20 hodín týždenne

Láka ťa vidina tvorby hier za pomoci skúsených mentorov z herného sveta? Chcel/a by si “publishnúť” svoju prvú hru? V Games Labe si za 5 mesiacov prejdeš celým procesom vývoja hry, od analýzy trhu, tvorby hrateľného prototypu, užívateľského testovania, až po jeho uvedenie na trh. Dostaneš reálne zadanie a makať budeš v tíme s ďalšími grafikmi/fičkami, programátormi/kami, game dizajnérmi/kami a product ownermi/kami. Program je vhodný pre študentov aj pracujúcich ľudí.

Zapíš sa do nášho newslettra a budeš dostávať najnovšie novinky

© Copyright 2022 Butterfly Effect. Všetky práva vyhradené.

Vyber si Lab a zadania, ktoré chceš vypracovať:

Odoberaj newsletter