Budeš navrhovať koncepty a mechaniky hry, tak aby spĺňali ciel hry. Tým môže byť monetizácia, vzdelávanie alebo niečo iné. Zároveň budeš advokátom hráčov, vyhodnocovať ich feedbacky a dizajnovať ich zážitok z hry.
Predpoklady
Budeš zodpovedný za vizuálny štýl hry a návrhy UI. Tvojou úlohou nebude len, aby hra bola krásna, ale aby bol vizuál aj funkčný.
Predpoklady
Privedieš hru k životu v prostredí Unity3D v programovaciom jazyku C#. Budeš vytvárať sofvérovu architektúru a implementovať dátovú analytiku.
Predpoklady
Budeš zodpovedný za fungovanie tímu a za komunikáciu so stakeholdermi. Budeš dohliadať na agílne processy a pomáhať riešiť konflikty.
Predpoklady
Budeš robiť market research a vytvárať marketingovú kampaň. Budeš mať k dispozicií budget, ktorý sa budeš snažiť čo najefektívnejśie využiť.
Predpoklady
Pravideľný feedback od ľudí, ktorí majú roky skúseností v hernom priemysle, vie byť náročný, ale o to viacej ťa to posunie ďalej. Nehovoriac o tom, že sa dostaneš do skvelej komunity slovenských vývojárov, ktorá ti bude rada pomáhať aj dávno po ukončení nášho programu.
Praktické aj teoretické znalosti naprieč celým procesom vývoja hier, od začiatočného výskumu, až po uvedenie na Play Store/ App Store. Vrátane dátovej analýzy, uživateľského testovania a verejných prezentácií.
Vďaka pôsobeniu v multidisciplinárnom tíme získavaš aj presahy a šírku – od agílnych metód, až po prezentačné schopnosti. Keďže si zakladáme na tímovej práci počas kurzu absolvuješ viaceré tímové koučingy od skúsených profesionálov z ICF Slovakia.
Na začiatku dostaneš zadanie a prejdeš si ho so stakeholdermi. Predtým než začneš vyvíjať hru treba ale aj spraviť prieskum trhu. Preskúmať podobné existujúce projekty, zistiť aké sú benchmarky, určiť cieľovku a zadefinovať biznisový model.
V tejto fáze budete v tíme brainstormovať rôzne nápady, ako splniť zadanie čo najefektívnejšie. Keďže sa ťažko odhaduje čo bude naozaj aj fungovať, treba zača´t vytvárať prototypy, či už papierové, digitálne v Adobe XD alebo rovno v Unity3D.
Táto fáza sa ukončí eventom, kde svoj research, nápady a prototypy odprezentuješ pred stakeholdermi a ľudmi z biznisu. Po tom zostáva už len ťažká úloha vybrať ten najlepší nápad.
Teraz je načase dokončiť implementáciu zákaldnej časti hry. Súčasťou toho je aj nahratie appky na PlayStore na uzavreté testovanie, aby si vedel začať zbierať spätnú väzbu aj od hráčov. Zároveň sa začína marketingová kampaň a PR, nech máš v ďalšej fáze čo najväčšie publikum.
Opäť to zakončí event, tentokrát už verejný, kde ukážeš o čom vaša hra bude. Porozprávaš sa priamo s ľudmi, ktorý prototyp už stihli vyskúšať.
Je načase sprístupniť svoje dielo verejnosti. V open teste bude sprístupnené verejnosti a zároveň si vyskúšaš aj platené kampane na sociálnych sieťach a v Google Ads. Množstvo nových uživateľov ti poskytne kopec informácií, keďže zároveň budeš implementovať dátovú analytiku.
Samozrejme aj teraz nebude chýbať prezentácia. Tentokrát ukážeš výsledky marketingovej kampane a ako si zapracoval spätnú väzbu získanú v testovaní.
Na čo by vám boli všetky tie dáta z predošlej fázy, ak by si ich nevyužil na vylepšenie hry? Zapracuješ posledné vylepšenia a zároveň vyhodnotíš úspešnost projektu. Naučíš sa, čo treba spraviť ak by si chceli v projekte pokračovať. Od tvorenia pitch decku pre investorov, až po žiadanie grantov.
Program sa zakončí slávnostným soft launchom, kde odprezentuješ, čo všetko ste v tíme stihli za posledných 5 mesiacov.
Začiatok kurzu | September 2021 |
Koniec kurzu | Január 2022 |
Mesačne | 5 x 499€ |
Jednorázovo | 2499€ |
3 x 50% štipendium | 1249 |
Butterfly Effect môže byť súčasťou tvojho rastu vo firme. Nakontaktuj nás na tvojho nadriadeného, a zistíme, aké sú tvoje možnosti. Dnes spolupracujeme na rozvoji zamestnancov s VÚB, Orange, či Tatra Bankou.
Napíš nám a my ti pošleme výzvu.
Skontrolujeme tvoju online prihlášku. Zaujíma nás najmä, čo praktické už máš za sebou a akú motiváciu v sebe máš. Rozhoduje tvoj potenciál, nielen roky praxe. Tu si môžeš prečítať ako si napísať dobrý životopis.
Pošleme ti zadanie na vypracovanie. Cieľom je preveriť tvoje zručnosti a motiváciu.
Ak nás svojim portfóliom/alebo vypracovaným zadaním zaujmeš, chceli by sme ťa spoznať aj osobne vo forme krátkeho interview.
Táňa študovala sochárstvo a priemyselný dizajn na VŠVU a v Media Lab na Aalto University v Helsinkách. Od hernej 2D a 3D grafiky prešla k art direction. Vo svojom portfóliu má práce pre firmy ako Cauldron, Tentacle Studios, 3D People a Pixel Federation. V súčasnosti vyvíja vlastnú vzdelávaciu tabletovú hru Garbage Gobblers.
Michal začal pracovať pre Pixel Federation ako programátor v roku 2014. Za ten čas prestriedal množstvo projektov a technológií - Emporea (ActionScript 3, Flash), Colab (Unreal Engine 4), TrainStation 1 (ActionScript 3, Haxe, WebGL), RnD Messenger hry (Haxe, WebGL), TrainStation 2 (Unity). Momentálne pracuje na novej pripravovanej hre v Unity.
Jano je lead game designer v najväčšom slovenskom hernom štúdiu. Pochádza z bohatého zázemia stolných hier a LARP-ov, z čoho plynulo prešiel do sveta počítačových hier. Doma je ako vo vytváraní herných mechaník, tak v naratívnom dizajne. Tieto sily využíva pri spoluvedení najúspešnejšieho Pixel Federation projektu Diggy's Adventure a pri určovaní tónu a vízie ostatných firemných projektov.
Máš otázky? Pošli mi Whatsapp správu tu alebo mail na alzbeta@butterflyeffect.sk
Rada pomôžem