Budeš navrhovať koncepty a mechaniky hry, tak aby spĺňali cieľ hry. Tým môže byť monetizácia, vzdelávanie alebo niečo iné. Zároveň budeš advokátom hráčov, vyhodnocovať ich feedbacky a dizajnovať ich zážitok z hry.
Predpoklady
Budeš zodpovedný za vizuálny štýl hry a návrhy UI. Tvojou úlohou nebude len, aby hra bola krásna, ale aby bol vizuál aj funkčný.
Predpoklady
Privedieš hru k životu v prostredí Unity3D v programovaciom jazyku C#. Budeš vytvárať sofvérovú architektúru a implementovať dátovú analytiku.
Predpoklady
Budeš zodpovedný/á za fungovanie tímu a za komunikáciu so stakeholdermi. Budeš dohliadať na agílne processy a pomáhať riešiť konflikty.
Predpoklady
Budeš robiť market research a vytvárať marketingovú kampaň. Budeš mať k dispozicií budget, ktorý sa budeš snažiť využiť čo najefektívnejšie.
Predpoklady
Pravideľný feedback od ľudí, ktorí majú roky skúseností v hernom priemysle, vie byť náročný, ale o to viac ťa to posunie ďalej. Nehovoriac o tom, že sa dostaneš do skvelej komunity slovenských vývojárov, ktorá ti bude rada pomáhať aj po ukončení nášho programu.
Praktické aj teoretické znalosti naprieč celým procesom vývoja hier, od začiatočného výskumu, až po uvedenie na Play Store/ App Store. Vrátane dátovej analýzy, uživateľského testovania a verejných prezentácií.
Vďaka pôsobeniu v multidisciplinárnom tíme získavaš aj presahy a šírku – od agílnych metód, až po prezentačné schopnosti. Keďže si zakladáme na tímovej práci, počas kurzu absolvuješ viaceré tímové koučingy od skúsených profesionálov z ICF Slovakia.
Na začiatku dostaneš zadanie a prejdeš si ho so stakeholdermi. Predtým než začneš vyvíjať hru je potrebné urobiť prieskum trhu. Preskúmať podobné existujúce projekty, zistiť aké sú benchmarky, určiť cieľovku a zadefinovať biznisový model.
V tejto fáze budete v tíme brainstormovať rôzne nápady, ako splniť zadanie čo najefektívnejšie. Keďže sa ťažko odhaduje čo bude fungovať, treba začať vytvárať prototypy. Papierové, digitálne v Adobe XD, alebo rovno v Unity3D.
Táto fáza sa ukončí eventom, kde svoj research, nápady a prototypy odprezentuješ pred stakeholdermi a ľudmi z biznisu. Potom ostáva už len najťažšia úloha = vybrať ten najlepší nápad.
Teraz je načase dokončiť implementáciu zákaldnej časti hry. Súčasťou toho je nahratie appky do PlayStore na uzavreté testovanie, aby si vedel/la začať zbierať spätnú väzbu od hráčov. Súbežne začína marketingová kampaň a PR, nech máš v ďalšej fáze čo najväčšie publikum.
Opäť to zakončí event, tentokrát už verejný, kde ukážeš o čom tvoja/vaša hra bude. Porozprávaš sa priamo s ľudmi, ktorí prototyp už stihli vyskúšať.
Je načase sprístupniť svoje dielo verejnosti. V otvorenom teste bude sprístupnené verejnosti. Zároveň si vyskúšaš platené kampane na sociálnych sieťach a v Google Ads. Množstvo nových uživateľov ti poskytne kopec informácií, ktoré použiješ pri implementovaní dátovej analytiky.
Samozrejme, nebude chýbať prezentácia. Tentokrát ukážeš výsledky marketingovej kampane a ako si zapracoval/a spätnú väzbu získanú v testovaní.
Na čo by ti boli všetky tie dáta z predošlej fázy, ak by si ich nevyužil/a na vylepšenie hry? Zapracuješ posledné vylepšenia a zároveň vyhodnotíš úspešnost projektu. Naučíš sa, čo treba spraviť ak by si chcel/a v projekte pokračovať. Od tvorenia pitch decku pre investorov – až po žiadanie grantov.
Program sa zakončí slávnostným soft launchom, kde odprezentuješ, čo všetko si v tíme stihol/a za posledných 5 mesiacov.
Začiatok kurzu | nie je stanovený |
Koniec kurzu |
Na splátky | od 50€ mesačne |
Jednorázovo | 2499€ |
Štipendium | až 2000€ |
Každý sa môže uchádzať o 1000€ štipendium, ktoré je podmienené vypracovaním zadania. To ti príde na email po vyplnení prihlášky. Pre vybraných študentov pôsobiacich na vysokej škole alebo inej spriatelenej vzdelávacej inštitúcii (absolventi OpenLab a LevelUp, účastníci SGD), je možnosť dosiahnuť štipendium až 2000€ z ceny kurzu.
Butterfly Effect môže byť súčasťou tvojho rastu vo firme. Prepoj nás s tvojim nadriadeným, a zistíme, aké sú tvoje možnosti. Dnes spolupracujeme na rozvoji zamestnancov s VÚB, Orange, či Tatra Bankou.
Skontrolujeme tvoju online prihlášku. Zaujíma nás najmä, čo praktické si vytvoril/a a aká silná je tvoja motivácia. Rozhoduje tvoj potenciál, nielen roky praxe. Tu si môžeš prečítať ako si napísať dobrý životopis.
Pošleme ti zadanie na vypracovanie. Cieľom je preveriť tvoje zručnosti a motiváciu.
Ak nás svojim portfóliom alebo vypracovaným zadaním zaujmeš, chceli by sme ťa spoznať aj osobne vo forme krátkeho interview.
Táňa študovala sochárstvo a priemyselný dizajn na VŠVU a v Media Lab na Aalto University v Helsinkách. Od hernej 2D a 3D grafiky prešla k art direction. Vo svojom portfóliu má práce pre firmy ako Cauldron, Tentacle Studios, 3D People a Pixel Federation. V súčasnosti vyvíja vlastnú vzdelávaciu tabletovú hru Garbage Gobblers.
Michal začal pracovať pre Pixel Federation ako programátor v roku 2014. Za ten čas prestriedal množstvo projektov a technológií - Emporea (ActionScript 3, Flash), Colab (Unreal Engine 4), TrainStation 1 (ActionScript 3, Haxe, WebGL), RnD Messenger hry (Haxe, WebGL), TrainStation 2 (Unity). Momentálne pracuje na novej pripravovanej hre v Unity.
Jano je lead game designer v najväčšom slovenskom hernom štúdiu. Pochádza z bohatého zázemia stolných hier a LARP-ov, z čoho plynulo prešiel do sveta počítačových hier. Doma je ako vo vytváraní herných mechaník, tak v naratívnom dizajne. Tieto sily využíva pri spoluvedení najúspešnejšieho Pixel Federation projektu Diggy's Adventure a pri určovaní tónu a vízie ostatných firemných projektov.