Tento kurz je rovnako vhodný pre začiatočníkov v oblasti UX, ako aj pre ľudí s istými poznatkami. Kým tí menej skúsení si objasnia základy, profesionálom pomôže vyjasniť pojmy a postupy v oblasti UX.
Projektoví, produktoví a marketingoví manažéri
Porozumiete, kedy je vhodné zákaznícky výskum použiť, a ako vďaka UX prístupu agílne inovovať.
UX dizajnéri, začiatočníci
Odštartujete svoju cestu za dizajnovým zmýšľaním a nájdete v sebe skrytý dizajnérsky potenciál.
Startupisti
Naučíte sa overovať vaše nápady s existujúcimi a potenciálnymi klientmi, definovať a identifikovať problémy.
3h Workshop, Michal Blažej
V tomto workshope sa najskôr zahĺbime do pojmu User Experience. Čo to vlastne je ako vyzerajú UX metodiky. Svoj pohľad rozšírime aj o Customer Experience. Pozrieme sa na metodiku zákaznícky orientovaného dizajnu, aké kroky obsahuje a ako vzniká projekt, ktorý je založený na zákazníckych potrebách. Na záver sa pozrieme ako pred štartom projektu zahrnúť rôzne uhly pohľadu.
3h Workshop, Michal Blažej
V tomto workshope sa naučíme realizovať zákaznícky výskum od A po Z. Naučíme sa ako vybrať správnych ľudí, ako zvoliť správny spôsob výskumu, aké otázky si položiť. Prejdeme si cez niekoľko metód organizácie a zápisu údajov. Na záver si prakticky overíme dáta, ktoré sme pozbierali.
3h Workshop, Andrej Garaj
Kreativitu máme v sebe všetci. Workshop zameraný na ideáciu vám ukáže techniky a postupy, pomocou ktorých v sebe objavíte kreatívneho ducha. Naučíte sa, ako samostatne, alebo v skupine objavovať nové riešenia. Povieme si, ako zorganizovať efektívne stretnutia, či už v online, alebo v skutočnom svete.
3h Prednáška, Martin Krupa
Osvojíte si základné procesy UX dizajnu vo fáze prípravy štruktúry a obsahu na web. Dozviete sa, prečo je dôležité zamýšľať sa nad navigáciou na webe.
3h Prednáška, Oliver Meres
Naučíte sa ako pripraviť obsah. Otestujete svoje návrhy, aby ste si ich vedeli odargumentovať pred klientmi.
3h Workshop, Andrej Garaj
Počas pár hodín si vyskúšate prototypovanie v online nástroji: naučíte sa zdigitalizovať svoje nápady, vytvoríte si vlastný klikateľný prototyp, ktorý si následne na ďalšej hodine budete validovať na zákazníkoch.
3h Workshop, Michaela Kočiová / Veronika Pelcová
Naučíte sa, ako správne viesť testovanie použiteľnosti, čo všetko budete potrebovať a ako sa naň pripraviť. Na workshope si tiež otestujete prototyp z predošlého workshopu s reálnymi používateľmi.
Začiatok kurzu | |
---|---|
Round 2 | |
Round 3 | 10. 5. 2021 |
Ponuka | ||
---|---|---|
Cena | ||
Špeciálna cena | 299€ |
Michal spolu-založil agentúru Lighting Beetle, kde sa venujú návrhu User Experience komplexných webov, mobilných aplikácii a softvéru. Propaguje dizajn založený na zákazníckom výskume, testovaní a merateľných dátach. Počas 7 rokov existencie agentúry sa podieľal na viac ako 200 user-centered projektoch v 15 krajinách sveta pre IT segment, bankovníctvo, poisťovníctvo, cleantech, telco a pod.
Miška je User Experience dizajnérka, podľa ktorej je dobrý dizajn založený na potrebách ľudí, ako aj potrebách biznisu. Tvorbe produktov a služieb sa venuje už vyše 10 rokov. Design je podľa Mišky témou, ktorú má zmysel podporovať a vzdelávať v nej. A to je aj jedným z dôvodov, prečo spoluzaložila Slovenskú User Experience Asociáciu.
Veronika je UX dizajnérka v bratislavskej Itere, do ktorej prešla z agentúrneho prostredia. V tíme s developermi a testermi pomáha navrhovať a automatizovať procesy riešenia poistných udalostí pre najväčšiu nórsku poisťovňu. Rada sa venuje workshopom, ktoré sa tešia veľkej obľube u jej technicky orientovaných kolegov.
Andrej je dizajnér používateľskej skúsenosti v Sygicu, kde spolu s kolegami vyvíjajú navigáciu pre milióny používateľov. Okrem bežnej dizajnérskej práce má rád rôznodé metodiky a nové dizajnérske postupy. Je veľkým fanúšikom dizajn šprintu a dizajnérskych workshopov, ktoré prinášajú efektivitu a poriadok. Svoj voľný čas venuje Butterfly Effectu alebo Inováciam Bratislavy, kde pomáha ako UX konzultant.
Martin sa internetu a webom venuje profesionálne od roku 1996. V roku 1997 založil webovú agentúru ui42, kde je riaditeľom. Od roku 2008 sa intenzívne venuje UX a použiteľnosti. Pod jeho vedením v ui42 prebehlo vyše 100 dní testovaní použiteľnosti. Prednáša na Fakulte matematiky, fyziky a informatiky Univerzity Komenského v Bratislave. Je spoluzakladateľom Slovenskej UX asociácie (SUXA).
Oliver si vďaka svojej láske k slovám prešiel pozíciami copywritera a content stratéga v UX až k produkcii veľkých content marketingových kampaní a magazínov. Má za sebou sériu úspešných digitálnych produktov, rozumie použiteľnosti webov a aplikácií a vie efektívne destilovať zložité myšlienky do pár slov.
Máš otázky? Pošli mi Whatsapp správu tu alebo mail na alzbeta@butterflyeffect.sk
Rada pomôžem