Viktor rozvíjal svoju tech kariéru v Exponea, už počas štúdia na UCL. Prešiel si viacerými rolami cez klientský servis, spolupráce, či produktové oddelenia. Nedávno vybudoval Bloomreach akadémiu, ktorá každoročne certifikuje viac ako 800 Bloomreach používateľov softvéru a ponúka komplexné vedenie medzi produktami pre technické a obchodné osobnosti, ktoré sú nadšencami v oblasti marketing e-commerce.
Šimon je vyštudovaný architekt, takže hľadať víziu či riadiť tím sa učil v praxi. Aj jeho pozícia v hernom štúdiu 10Tacle, kde pôsobil pred založením vlastného projektu, sa síce volala team lead, ale bola skôr kreatívna ako manažérska. Pixel Federation odštartoval so spoločníkmi v roku 2007 a dnes má hodnotu 30 miliónov eur. Jeho najúspešnejšiu hru TrainStation hrávajú mesačne dva milióny ľudí.
Už 7. rok sa venuje games designu na hre Diggy’s Adventure. Je charakteristický svojim kritickým fedbakcom a sklamaným pohľadom po každom mentors checku. V hodnoteniach však šliape medzi najlepšie hodnotených mentorov práve vďaka oči-otvárajúcemu a otvorenému názoru, vonkajšej aj vnútornej kráse a praktickým radám, ako sa zorientovať v game designe. Vyznáva LaRPs, doskové hry, creative design.
Filip je UX výskumník a vyštudovaný psychológ. Pôsobenie v akademickom prostredí mu dalo dobrý základ pre vstup do UX sveta, kde naďalej svoje rozvíja svoje zručnosti v kvantitatívnom a kvalitatívnom výskume. Vo svojej práci sa snaží reflektovať potreby a preferencie koncových užívateľov tak, aby navrhované produkty a služby boli nielen dobre komunikované, ale aj užívateľsky priateľské.
Viktor has developed his career in tech at Exponea, alongside his university studies at UCL. He has explored various roles across the client services, partnerships and product departments. Recently, Viktor has built Bloomreach Academy which yearly certifies 800+ Bloomreach software users and offers comprehensive cross-product thought leadership for technical and business personas passionate about e-commerce marketing.
Jitka študovala lingvistiku a pedagogiku, kde sa naučila, ako robiť kvalitatívny výskum. Po dokončení doktorátu sa dozvedela o UX výskume a uvedomila si, že práve UX je oblasť, ktorú hľadala – oblasť, kde môže aplikovať svoje znalosti o výskume. Následne pracovala v oblasti cestovného ruchu, kde nadobudla praktické skúsenosti s UX. Neskôr sa ale rozhodla vrátiť späť na akademickú pôdu a prispieť k vzdelávaniu v oblasti UX. Aktuálne pôsobí ako odborná asistentka na Katedre multimédií na Vysokej škole ekonomickej v Prahe, kde sa podieľa na vytváraní novej magisterskej UX špecializácie.
Lucia je vyštudovaná religionistka, pričom sa neskôr rozhodla viac zamerať na sociálne vedy. Dokončila štúdium sociálnej antropológie a gender studies. Pracovala ako analytička a výskumníčka na Masarykovej univerzite, neskôr prešla do súkromného sektoru. Všetky tieto skúsenosti ju pripravili na rolu UX výskumníčky, ktorá práve umožňuje aplikovať získané vedomosti z viacerých oblastí a porozumieť, čo užívatelia chcú a aké sú ich potreby.
Žaneta je UX výskumníčka v Kiwi.com s vášňou pre IT, marketing a dizajn. Predtým než sa pripojila do tímu, študovala softvérové inžinierstvo. Pracovala na projektoch, kde si vyskúšala byť programátorkou, dizajnérkou a výskumníčkou. V súčasnosti sa venuje najmä kvalitatívnemu výskumu a snaží sa transformovať potreby cestovateľov do produktu. Verí, že každý výskumný projekt potrebuje vynikajúcu prezentáciu – bez nej, akoby sa ani neudial. Vo svojom voľnom čase sa venuje foteniu a práci na svojom Instagrame.
Katre vyštudovala kultúrnu antropológiu a venuje sa kvalitatívnemu výskumu. Posledných desať rokov pracovala na najrôznejších projektoch pre súkromný a verejný sektor či projektoch zameraných na vzdelávanie. Vo svojej súčasnej pozícii ako UX výskumníčka sa snaží dosiahnuť, aby firmy porozumeli svojim zákazníkom. Verí, že tento prístup pomáha spoločnostiam navrhovať produkty a služby pre ľudí tak, aby reflektovali ich potreby a preferencie.