V AppsLabe aj GamesLabe stretneš len ľudí, čo majú čo povedať, povedia ti to na rovinu a občas ťa to aj zabolí. Ale pomôžu ti zlepšiť sa, zistiť svoje limity,vypracovať sa na pozíciu, ktorú chceš a, aby si ich mohol prekonať.

Ján Litecky-Sveda Lead Game Designer • Pixel Federation

Jano je lead game designer v najväčšom slovenskom hernom štúdiu. Pochádza z bohatého zázemia stolných hier a LARP-ov, z čoho plynulo prešiel do sveta počítačových hier. Doma je ako vo vytváraní herných mechaník, tak v naratívnom dizajne. Tieto sily využíva pri spoluvedení najúspešnejšieho Pixel Federation projektu Diggy's Adventure a pri určovaní tónu a vízie ostatných firemných projektov.

Filip Glasa Founder • FinStat

Filip v roku 2012 založil dátový projekt FinStat, ktorý dnes navštevuje 500 tisíc užívateľov mesačne a za túto dobu získal tisíce platiacich business zákazníkov. Vo FinState má na starosti stratégiu firmy, smerovanie projektov, vedenie tímov, zosúladenie vývoja a obchodu. Okrem slovenského FinStatu rozbieha aj ďalšie zahraničné dátové projekty.

Roman Paulen Head of eCommerce • Sygic

Roman je odborník na akvizíciu a monetizáciu užívateľov. V Sygicu pracuje už vyše 6 rokov ako Head of eCommerce. Je zodpovedný za mobilný marketing, získavanie nových mobilných užívateľov a hľadanie business modelov. Predtým pracoval pre T-Mobile, kde bol zodpovedný za mobilné paušály pre konzumerov. Nedávno absolvoval doplnkové štúdium na univerzite v Berkeley.

Michaela Kočiová Head Of Design • Sygic

Miška v roku 2011 začínala v dnes už najväčšom slovenskom UX štúdiu Lighting Beetle ako UX designérka a konzultantka. Dnes spolu s kolegami vylepšuje používateľský zážitok z navigácie Sygic. V roku 2015 spolu s kolegami z UX sveta založila Slovenskú User Experience Asociáciu (SUXA).

Boris Bielik Lead iOS Engineer • GotCourts

Boris sa iOS developmentu venuje od roku 2009. Vytvoril a spolupracoval na desiatkách iOS aplikáciach, ktoré používa od 100 po 5 mil. užívateľov. Viedol tiež prvý iOS kurz na Slovensku a spoluorganizuje bratislavské iOS meetupy BAiOS, administruje slack pre slovenských a českých iOS developerov (100+),Momentálne pôsobí vo švajčiarskom startupe GotCourts.

Peter Doležal Lead 3D Artist • Pixel Federation

Peter začínal tvorbou Flash mini-hier. Už počas štúdia priemyselného dizajnu na STU v Bratislave pracoval ako Art Lead v Pixel Federation. Zaujíma sa o výrobu hudobných nástrojov, progres digitizér technológií a v roku 2012 vyhral Grand Prize na Behance portfolio review week-u. Momentálne pracuje ako Art Lead na 3D projekte SEAPORT v Pixel Federation

Lenka Vavrincová CG Artist • Pixel Federation

Lenka vyštudovala animáciu, ktorá je spolu s 3D grafikou a tvorbou hier jej vášňou. V roku 2017 sa zúčastnila školy tvorby hier SkillDrill, odkiaľ pokračovala na Summer Game dev, kde spolu s tímom vytvorili mobilnú hru. V súčastnej dobe pôsobí v Pixel Federation ako CG artist pre hru Seaport. Okrem toho pracuje na vlastnom projekte a snaží sa vzdelávať seba aj ostatných.

Jana Knoppová Marketing Manager • Sensoneo

anka sa začala venovať marketingu už počas štúdia na FM UK. Začínala so značkou Nutricia, neskôr prešla k taxi aplikácii Hopin či konferencii TEDxBratislava. Dnes buduje mladú, ale globálne úspešnú slovenskú značku Sensoneo. Sensoneo vyvinulo unikátne riešenie pre Smart Waste Management - senzory a softwáre, ktoré dokážu ušetriť mestu až 30% nákladov na zvoz odpadu.

Rasťo Jelínek Game Design Lead • Pixel Federation

Už 7. rok sa venuje games designu na hre Diggy’s Adventure. Je charakteristický svojim kritickým fedbakcom a sklamaným pohľadom po každom mentors checku. V hodnoteniach však šliape medzi najlepšie hodnotených mentorov práve vďaka oči-otvárajúcemu a otvorenému názoru, vonkajšej aj vnútornej kráse a praktickým radám, ako sa zorientovať v game designe. Vyznáva LaRPs, doskové hry, creative design.

Mentori v akcii

Život v Butterfly Effect programe

AKO SA ZABÁVAME:
AKO PRACUJEME:
© Copyright 2018 Butterfly Effect. Všetky práva vyhradené.

Vyber si Lab a zadania, ktoré chceš vypracovať:

Označ témy, ktoré ťa zaujímajú: