V AppsLabe aj GamesLabe stretneš len ľudí, čo majú čo povedať, povedia ti to na rovinu a občas ťa to aj zabolí. Ale pomôžu ti zlepšiť sa, zistiť svoje limity,vypracovať sa na pozíciu, ktorú chceš a, aby si ich mohol prekonať.

Šimon Šicko CEO • Pixel Federation

Šimon je vyštudovaný architekt, takže hľadať víziu či riadiť tím sa učil v praxi. Aj jeho pozícia v hernom štúdiu 10Tacle, kde pôsobil pred založením vlastného projektu, sa síce volala team lead, ale bola skôr kreatívna ako manažérska. Pixel Federation odštartoval so spoločníkmi v roku 2007 a dnes má hodnotu 30 miliónov eur. Jeho najúspešnejšiu hru TrainStation hrávajú mesačne dva milióny ľudí.

Michal Štencl CEO • Sygic

Michal založil firmu Sygic, keď mal 25 rokov. Spoločnosti sa podarilo vytvoriť navigáciu, ktorú si stiahlo 130 miliónov ľudí na celom na svete. Denne pribudne 120-tisíc nových užívateľov. Sám podporuje startupy a mladých ľudí, ktorí majú energiu a chuť niečo zmeniť.

Táňa Zacharovská Art Director • Bored Monkey

Táňa študovala sochárstvo a priemyselný dizajn na VŠVU a v Media Lab na Aalto University v Helsinkách. Od hernej 2D a 3D grafiky prešla k art direction. Vo svojom portfóliu má práce pre firmy ako Cauldron, Tentacle Studios, 3D People a Pixel Federation. V súčasnosti vyvíja vlastnú vzdelávaciu tabletovú hru Garbage Gobblers.

Michaela Kočiová Head Of Design • Sygic

Miška v roku 2011 začínala v dnes už najväčšom slovenskom UX štúdiu Lighting Beetle ako UX designérka a konzultantka. Dnes spolu s kolegami vylepšuje používateľský zážitok z navigácie Sygic. V roku 2015 spolu s kolegami z UX sveta založila Slovenskú User Experience Asociáciu (SUXA).

Katarína Snopčoková User Acquisition Specialist • Sygic

Katka pôsobí v oblasti digitálneho marketingu už 8 rokov. Začínala v najväčších mediálnych agentúrach v Prahe, získala znalosti pri spravovaní online kampaní rôznorodých klientov. Od roku 2012 sa zameriava na oblasť performance marketingu. Tomu sa už viac ako 3 roky venuje aj v Sygicu na pozícii User aquisition specialist. Spravuje PPC kampane a rieši ASO (app store optimization).

Rasťo Jelínek Game Design Lead • Pixel Federation

Už 7. rok sa venuje games designu na hre Diggy’s Adventure. Je charakteristický svojim kritickým fedbakcom a sklamaným pohľadom po každom mentors checku. V hodnoteniach však šliape medzi najlepšie hodnotených mentorov práve vďaka oči-otvárajúcemu a otvorenému názoru, vonkajšej aj vnútornej kráse a praktickým radám, ako sa zorientovať v game designe. Vyznáva LaRPs, doskové hry, creative design.

Michal Juranyi Lead Python Developer • VNET

Michal je absolventom FIIT STU, kde sa už počas štúdia zaujímal o rôzne oblasti IT. Vo voľnom čase sa venoval práci na menších webových aplikáciách, pri čom získal praktické skúsenosti nie len s programovaním, ale aj s návrhom a prevádzkou webových aplikácií. Tieto skúsenosti neskôr zúročil ako programátor v spoločnosti VNET, kde dnes vedie tím zaoberajúci sa softvérovým vývojom a automatizáciou firemných procesov.

Roman Paulen Head of eCommerce • Sygic

Roman je odborník na akvizíciu a monetizáciu užívateľov. V Sygicu pracuje už vyše 6 rokov ako Head of eCommerce. Je zodpovedný za mobilný marketing, získavanie nových mobilných užívateľov a hľadanie business modelov. Predtým pracoval pre T-Mobile, kde bol zodpovedný za mobilné paušály pre konzumerov. Nedávno absolvoval doplnkové štúdium na univerzite v Berkeley.

Butterfly Effect Andrej Bodnar

Andrej Bodnar Business Transformation Manager • Jaguar Land Rover Slovakia

Andrej je odborník v oblasti IT a business process managementu. Pracuje v JLR viac ako 2 roky ako Business Transformation manager, pričom je zodpovedný za implementáciu business procesov na báze MES a SAP. Okrem Business procesov má na starosti aj oblasť inovácií, nielen pre manufacturing.

Mentori v akcii

Život v Butterfly Effect programe

AKO SA ZABÁVAME:
AKO PRACUJEME:
© Copyright 2018 Butterfly Effect. Všetky práva vyhradené.

Vyber si Lab a zadania, ktoré chceš vypracovať:

Označ témy, ktoré ťa zaujímajú: