V AppsLabe aj GamesLabe stretneš len ľudí, čo majú čo povedať, povedia ti to na rovinu a občas ťa to aj zabolí. Ale pomôžu ti zlepšiť sa, zistiť svoje limity,vypracovať sa na pozíciu, ktorú chceš a, aby si ich mohol prekonať.

Roman Paulen Head of eCommerce • Sygic

Roman je odborník na akvizíciu a monetizáciu užívateľov. V Sygicu pracuje už vyše 6 rokov ako Head of eCommerce. Je zodpovedný za mobilný marketing, získavanie nových mobilných užívateľov a hľadanie business modelov. Predtým pracoval pre T-Mobile, kde bol zodpovedný za mobilné paušály pre konzumerov. Nedávno absolvoval doplnkové štúdium na univerzite v Berkeley.

Michaela Kočiová Head Of Design • Sygic

Miška v roku 2011 začínala v dnes už najväčšom slovenskom UX štúdiu Lighting Beetle ako UX designérka a konzultantka. Dnes spolu s kolegami vylepšuje používateľský zážitok z navigácie Sygic. V roku 2015 spolu s kolegami z UX sveta založila Slovenskú User Experience Asociáciu (SUXA).

Michal Juranyi Lead Python Developer • VNET

Michal je absolventom FIIT STU, kde sa už počas štúdia zaujímal o rôzne oblasti IT. Vo voľnom čase sa venoval práci na menších webových aplikáciách, pri čom získal praktické skúsenosti nie len s programovaním, ale aj s návrhom a prevádzkou webových aplikácií. Tieto skúsenosti neskôr zúročil ako programátor v spoločnosti VNET, kde dnes vedie tím zaoberajúci sa softvérovým vývojom a automatizáciou firemných procesov.

Michal Štencl CEO • Sygic

Michal založil firmu Sygic, keď mal 25 rokov. Spoločnosti sa podarilo vytvoriť navigáciu, ktorú si stiahlo 130 miliónov ľudí na celom na svete. Denne pribudne 120-tisíc nových užívateľov. Sám podporuje startupy a mladých ľudí, ktorí majú energiu a chuť niečo zmeniť.

Táňa Zacharovská Art Director • Bored Monkey

Táňa študovala sochárstvo a priemyselný dizajn na VŠVU a v Media Lab na Aalto University v Helsinkách. Od hernej 2D a 3D grafiky prešla k art direction. Vo svojom portfóliu má práce pre firmy ako Cauldron, Tentacle Studios, 3D People a Pixel Federation. V súčasnosti vyvíja vlastnú vzdelávaciu tabletovú hru Garbage Gobblers.

Šimon Šicko CEO • Pixel Federation

Šimon je vyštudovaný architekt, takže hľadať víziu či riadiť tím sa učil v praxi. Aj jeho pozícia v hernom štúdiu 10Tacle, kde pôsobil pred založením vlastného projektu, sa síce volala team lead, ale bola skôr kreatívna ako manažérska. Pixel Federation odštartoval so spoločníkmi v roku 2007 a dnes má hodnotu 30 miliónov eur. Jeho najúspešnejšiu hru TrainStation hrávajú mesačne dva milióny ľudí.

Butterfly Effect: Martin Jurášek

Martin Jurášek UX Game Designer • Pixel Federation

Počas 5+ ročnej kariéry v Pixel Federation, mal Martin možnosť pracovať na rôznych aspektoch game dizajnu. Vďaka tomu objavil svoju vášeň - UX design.“Player’s experience” považuje za prioritu číslo 1 a snaží sa ju zohľadňovať vždy pri práci. Za najcennejšiu skúsenosť považuje Seaport, kde pracoval ako Lead Game Designer od prvého dňa, až po global launch na mobily.

Katarína Snopčoková User Acquisition Specialist • Sygic

Katka pôsobí v oblasti digitálneho marketingu už 8 rokov. Začínala v najväčších mediálnych agentúrach v Prahe, získala znalosti pri spravovaní online kampaní rôznorodých klientov. Od roku 2012 sa zameriava na oblasť performance marketingu. Tomu sa už viac ako 3 roky venuje aj v Sygicu na pozícii User aquisition specialist. Spravuje PPC kampane a rieši ASO (app store optimization).

Boris Bielik Lead iOS Engineer • GotCourts

Boris sa iOS developmentu venuje od roku 2009. Vytvoril a spolupracoval na desiatkách iOS aplikáciach, ktoré používa od 100 po 5 mil. užívateľov. Viedol tiež prvý iOS kurz na Slovensku a spoluorganizuje bratislavské iOS meetupy BAiOS, administruje slack pre slovenských a českých iOS developerov (100+),Momentálne pôsobí vo švajčiarskom startupe GotCourts.

Mentori v akcii

Život v Butterfly Effect programe

AKO SA ZABÁVAME:
AKO PRACUJEME:
© Copyright 2018 Butterfly Effect. Všetky práva vyhradené.

Vyber si Lab a zadania, ktoré chceš vypracovať:

Označ témy, ktoré ťa zaujímajú: