Žaneta je UX výskumníčka v Kiwi.com s vášňou pre IT, marketing a dizajn. Predtým než sa pripojila do tímu, študovala softvérové inžinierstvo. Pracovala na projektoch, kde si vyskúšala byť programátorkou, dizajnérkou a výskumníčkou. V súčasnosti sa venuje najmä kvalitatívnemu výskumu a snaží sa transformovať potreby cestovateľov do produktu. Verí, že každý výskumný projekt potrebuje vynikajúcu prezentáciu – bez nej, akoby sa ani neudial. Vo svojom voľnom čase sa venuje foteniu a práci na svojom Instagrame.
Dominika študovala informatiku a čoskoro si uvedomila, ako veľmi ju baví UX dizajn. Počas magisterského štúdia sa špecializovala na oblasť interakcie človeka s počítačom (human-computer interaction), pričom sa naplno začala venovať UX dizajnu a výskumu. Neskôr sa rozhodla pridať do tímu v Kiwi.com, kde sa zamerala výhradne na UX výskum. Baví ju byť “advokátkou” užívateľov a súčasne tvoriť hodnotné produkty.
Justin je ostrieľaný viac-kanálový profesionál v oblasti merchandisingu s viac ako 15.-ročnou skúsenosťou. Ako Poradca obchodných služieb v Bloomreach,inštruuje profesionálov o spôsoboch využitia všetkých možností platformy Bloomreach. Naprieč jeho kariérou, Justin pomohol mnohým známym organizáciám využívajúcim rôzne analytické nástroje a nástroje platformy stránok na zlepšenie zákazníckej skúsenosti.
Marcel je špecialistom v marketingovej automatizácií & analytike, má vášeň k poskytovaniu personalizovaných zákazníckych skúseností. Ako biznis konzultant v Bloomreach dodáva projekty pre rôzne značky po celom svete a radí v oblasti používania modelov umelej inteligencie, A/B testovania, optimalizácie konverzného pomeru v psychológii správania.
Marcel is a specialist in marketing automation & analytics who is passionate about delivering personalized customer experiences for his clients. As a Business Consultant at Bloomreach he delivers projects for different brands all around the globe and advises on the usage of artificial intelligence models, A/B testing, conversion rate optimization, and behavioral psychology.
Katka pôsobí v oblasti digitálneho marketingu už 8 rokov. Začínala v najväčších mediálnych agentúrach v Prahe, získala znalosti pri spravovaní online kampaní rôznorodých klientov. Od roku 2012 sa zameriava na oblasť performance marketingu. Tomu sa už viac ako 3 roky venovala v Sygicu na pozíciií User Acquisition Specialist. V súčasnosti posobí v Exponea.
Roman je odborník na akvizíciu a monetizáciu užívateľov. V Sygicu pracuje už vyše 6 rokov ako Head of eCommerce. Je zodpovedný za mobilný marketing, získavanie nových mobilných užívateľov a hľadanie business modelov. Predtým pracoval pre T-Mobile, kde bol zodpovedný za mobilné paušály pre konzumerov. Nedávno absolvoval doplnkové štúdium na univerzite v Berkeley.