Katka pôsobí v oblasti digitálneho marketingu už 8 rokov. Začínala v najväčších mediálnych agentúrach v Prahe, získala znalosti pri spravovaní online kampaní rôznorodých klientov. Od roku 2012 sa zameriava na oblasť performance marketingu. Tomu sa už viac ako 3 roky venovala v Sygicu na pozíciií User Acquisition Specialist. V súčasnosti posobí v Exponea.
Roman je odborník na akvizíciu a monetizáciu užívateľov. V Sygicu pracuje už vyše 6 rokov ako Head of eCommerce. Je zodpovedný za mobilný marketing, získavanie nových mobilných užívateľov a hľadanie business modelov. Predtým pracoval pre T-Mobile, kde bol zodpovedný za mobilné paušály pre konzumerov. Nedávno absolvoval doplnkové štúdium na univerzite v Berkeley.
Marek sa online marketingu venuje takmer desaťročie. Svoju pôvodnú SEO špecializáciu rozširoval o ďalšie oblasti efektívneho marketingu, akými sú webová analytika, UX, mediálne plánovanie alebo e-mail marketing. Počas uplynulých rokov navrhoval komplexné komunikačné stratégie pre klientov ako Hyundai, Pelikan, Union, Isadore Apparel alebo SNG.
Zuzana sa špecializuje na výkonnostný digitálny marketing. V agentúre Basta digital pôsobila ako UX dizajnérka, projektová manažérka a dnes vedie tím marketérov. Vo svojej práci sa venuje najmä strategickému nastavovaniu a riadeniu online marketingových aktivít pre klientov z oblasti zdravotníctva, cestovného ruchu, personalistiky a FMCG. Príležitostne facilituje dizajn šprinty alebo prednáša na túto tému.
Andrej má 15 ročné skúsenosti v oblasti riadenia ľudského kapitálu, z toho už vyše 10 rokov pôsobí v HB Reavise, kde sa podieľal prostredníctvom operatívnej a projektovej personálnej práce na raste spoločnosti z lokálnej na medzinárovnú úroveň. Venuje sa budovaniu interných kapacít v oblasti people analytics a automatizácii rutinných procesov, dohliada na mzdové a operatívne funkcie vrátane internej medzinárodnej mobility, aktívne sa podieľa na tvorbe systému riadenia výkonu a talent manažmentu.
Vojto je idea maker s vášňou pre veľké nápady a funkčné texty. Počas siedmich rokov v reklame vymýšľal medzinárodné kampane pre klientov ako Zuno, Pilsner Urquell, O2, VÚB alebo Horalky. Dnes svoje skúsenosti zúročuje v agentúre Echo, kde so svojím tímom tvorí kreatívu, ktorá klientom prináša skutočné výsledky.
Vladimír má skúsenosti s vedením globálnych projektov v medzinárodných teamoch. Viac ako 12 rokov sa venoval Lean manažmentu, Kaizenu a continuous improvements. Popri tom sa podielal na založení niekoľkých startupov ako napr. GoCatchMe. Momentálne pracuje v Jaguar Land Rover, kde vedie JLR Innovation Lab. Hlavnou úlohou Labu je vyhladávať potenciál pre využitie a implementovanie nových technologií a inovatívnych riešení. Snaží sa tiež naštartovať spoluprácu medzi JLR a slovenskym startup ekosystémom. Vladovým cieľom je pomôcť SK startupom a tak pomaly meniť SR z montážnej linky na technologickú krajinu.
anka sa začala venovať marketingu už počas štúdia na FM UK. Začínala so značkou Nutricia, neskôr prešla k taxi aplikácii Hopin či konferencii TEDxBratislava. Dnes buduje mladú, ale globálne úspešnú slovenskú značku Sensoneo. Sensoneo vyvinulo unikátne riešenie pre Smart Waste Management - senzory a softwáre, ktoré dokážu ušetriť mestu až 30% nákladov na zvoz odpadu.
Máš otázky? Pošli mi Whatsapp správu tu alebo mail na alzbeta@butterflyeffect.sk
Rada pomôžem