V AppsLabe aj GamesLabe stretneš len ľudí, čo majú čo povedať, povedia ti to na rovinu a občas ťa to aj zabolí. Ale pomôžu ti zlepšiť sa, zistiť svoje limity,vypracovať sa na pozíciu, ktorú chceš a, aby si ich mohol prekonať.

Tatu Petersen-Jessen Entrepreneur & Creative Executive in Games, Art Director • Rovio

Tatu is an entrepreneur and a seasoned game industry professional with a creative and artistic background. During the past two decades Tatu has worked with some of the best teams and experts in the industry from mobile to AAA and back. Tatu has worked on more than 50 globally published games in companies such as Digital Chocolate, Remedy and for the past 6 years at Rovio, where he works as an Art Director. While Tatu is still hands on when needed, his focus during the recent years has been increasingly on perfecting the processes and best practices in game art, UX and marketing.

Táňa Zacharovská Art Director • Bored Monkey

Táňa študovala sochárstvo a priemyselný dizajn na VŠVU a v Media Lab na Aalto University v Helsinkách. Od hernej 2D a 3D grafiky prešla k art direction. Vo svojom portfóliu má práce pre firmy ako Cauldron, Tentacle Studios, 3D People a Pixel Federation. V súčasnosti vyvíja vlastnú vzdelávaciu tabletovú hru Garbage Gobblers.

Butterfly Effect martin-majling-flowbakery-600x600-min

Martin Majling Head of UX Design • FlowBakery

Martin pracuje viac ako 12 rokov v oblasti dizajnu digitálnych produktov. Podieľal sa na výskume, návrhu a testovaní inovačných riešení pre lídrov na trhu v oblasti energetiky, technológií, telekomunikácií a financií. Je spoluzakladateľom UX štúdia FlowBakery, v ktorom vytvárajú inovatívne riešenia digitálnych produktov.

Michaela Kočiová Head Of Design • Sygic

Miška je User Experience dizajnérka, podľa ktorej je dobrý dizajn založený na potrebách ľudí, ako aj potrebách biznisu. Tvorbe produktov a služieb sa venuje už vyše 10 rokov. Design je podľa Mišky témou, ktorú má zmysel podporovať a vzdelávať v nej. A to je aj jedným z dôvodov, prečo spoluzaložila Slovenskú User Experience Asociáciu.

Butterfly Effect Andrej Garaj

Andrej Garaj UX Designer • Sygic

Andrej je dizajnér používateľskej skúsenosti v Sygicu, kde spolu s kolegami vyvíjajú navigáciu pre milióny používateľov. Okrem bežnej dizajnérskej práce má rád rôznodé metodiky a nové dizajnérske postupy. Je veľkým fanúšikom dizajn šprintu a dizajnérskych workshopov, ktoré prinášajú efektivitu a poriadok. Svoj voľný čas venuje Butterfly Effectu alebo Inováciam Bratislavy, kde pomáha ako UX konzultant.

Maroš Hollý UI Designer • Sygic

Maroš je dizajnér, nedizajnér vychovaný ulicou. Všetko know how nachytal po internetoch tutoriáloch a sledovaním úspešnejších a talentovanejších ľudi ako je on sám. Predtým ako zakotvil v Sygicu, robil v malom štúdiu kde pracoval na appkách pre IIHF, Prima Banku a mnoho iných. Nepohrdne ani tvorbou funkčného webu či iného digitálneho média.

Butterfly Effect Zuzana Pokrivcakova

Zuzana Pokrivčáková Tím líderka • Basta Digital

Zuzana sa špecializuje na výkonnostný digitálny marketing. V agentúre Basta digital pôsobila ako UX dizajnérka, projektová manažérka a dnes vedie tím marketérov. Vo svojej práci sa venuje najmä strategickému nastavovaniu a riadeniu online marketingových aktivít pre klientov z oblasti zdravotníctva, cestovného ruchu, personalistiky a FMCG. Príležitostne facilituje dizajn šprinty alebo prednáša na túto tému.

Butterfly Effect: Martin Jurášek

Martin Jurášek UX Game Designer • Pixel Federation

Počas 5+ ročnej kariéry v Pixel Federation, mal Martin možnosť pracovať na rôznych aspektoch game dizajnu. Vďaka tomu objavil svoju vášeň - UX design.“Player’s experience” považuje za prioritu číslo 1 a snaží sa ju zohľadňovať vždy pri práci. Za najcennejšiu skúsenosť považuje Seaport, kde pracoval ako Lead Game Designer od prvého dňa, až po global launch na mobily.

Lenka Vavrincová CG Artist • Pixel Federation

Lenka vyštudovala animáciu, ktorá je spolu s 3D grafikou a tvorbou hier jej vášňou. V roku 2017 sa zúčastnila školy tvorby hier SkillDrill, odkiaľ pokračovala na Summer Game dev, kde spolu s tímom vytvorili mobilnú hru. V súčastnej dobe pôsobí v Pixel Federation ako CG artist pre hru Seaport. Okrem toho pracuje na vlastnom projekte a snaží sa vzdelávať seba aj ostatných.

Mentori v akcii

© Copyright 2021 Butterfly Effect. Všetky práva vyhradené.

Vyber si Lab a zadania, ktoré chceš vypracovať:

Odoberaj newsletter