Už 7. rok sa venuje games designu na hre Diggy’s Adventure. Je charakteristický svojim kritickým fedbakcom a sklamaným pohľadom po každom mentors checku. V hodnoteniach však šliape medzi najlepšie hodnotených mentorov práve vďaka oči-otvárajúcemu a otvorenému názoru, vonkajšej aj vnútornej kráse a praktickým radám, ako sa zorientovať v game designe. Vyznáva LaRPs, doskové hry, creative design.
Jano je lead game designer v najväčšom slovenskom hernom štúdiu. Pochádza z bohatého zázemia stolných hier a LARP-ov, z čoho plynulo prešiel do sveta počítačových hier. Doma je ako vo vytváraní herných mechaník, tak v naratívnom dizajne. Tieto sily využíva pri spoluvedení najúspešnejšieho Pixel Federation projektu Diggy's Adventure a pri určovaní tónu a vízie ostatných firemných projektov.
Počas 5+ ročnej kariéry v Pixel Federation, mal Martin možnosť pracovať na rôznych aspektoch game dizajnu. Vďaka tomu objavil svoju vášeň - UX design.“Player’s experience” považuje za prioritu číslo 1 a snaží sa ju zohľadňovať vždy pri práci. Za najcennejšiu skúsenosť považuje Seaport, kde pracoval ako Lead Game Designer od prvého dňa, až po global launch na mobily.