Šimon je vyštudovaný architekt, takže hľadať víziu či riadiť tím sa učil v praxi. Aj jeho pozícia v hernom štúdiu 10Tacle, kde pôsobil pred založením vlastného projektu, sa síce volala team lead, ale bola skôr kreatívna ako manažérska. Pixel Federation odštartoval so spoločníkmi v roku 2007 a dnes má hodnotu 30 miliónov eur. Jeho najúspešnejšiu hru TrainStation hrávajú mesačne dva milióny ľudí.
Už 7. rok sa venuje games designu na hre Diggy’s Adventure. Je charakteristický svojim kritickým fedbakcom a sklamaným pohľadom po každom mentors checku. V hodnoteniach však šliape medzi najlepšie hodnotených mentorov práve vďaka oči-otvárajúcemu a otvorenému názoru, vonkajšej aj vnútornej kráse a praktickým radám, ako sa zorientovať v game designe. Vyznáva LaRPs, doskové hry, creative design.
Táňa študovala sochárstvo a priemyselný dizajn na VŠVU a v Media Lab na Aalto University v Helsinkách. Od hernej 2D a 3D grafiky prešla k art direction. Vo svojom portfóliu má práce pre firmy ako Cauldron, Tentacle Studios, 3D People a Pixel Federation. V súčasnosti vyvíja vlastnú vzdelávaciu tabletovú hru Garbage Gobblers.
Jano je lead game designer v najväčšom slovenskom hernom štúdiu. Pochádza z bohatého zázemia stolných hier a LARP-ov, z čoho plynulo prešiel do sveta počítačových hier. Doma je ako vo vytváraní herných mechaník, tak v naratívnom dizajne. Tieto sily využíva pri spoluvedení najúspešnejšieho Pixel Federation projektu Diggy's Adventure a pri určovaní tónu a vízie ostatných firemných projektov.
Jozef pracuje v Pixli od roku 2014, kde najprv 3 roky pracoval ako QA tester a časom prešiel na user experience research. Jeho radosť z hrania videohier, pokiaľ možno na všetkých platformách, pretavuje do svojej práce kde sleduje ako sa hráči hrajú a snaží sa aby ich zážitok bol čo najpríjemnejší. Tiež organizuje neformálne videoherné eventy, turnaje a podcasty pod značkou Arcade Watch.
Peter začínal tvorbou Flash mini-hier. Už počas štúdia priemyselného dizajnu na STU v Bratislave pracoval ako Art Lead v Pixel Federation. Zaujíma sa o výrobu hudobných nástrojov, progres digitizér technológií a v roku 2012 vyhral Grand Prize na Behance portfolio review week-u. Momentálne pracuje ako Art Lead na 3D projekte SEAPORT v Pixel Federation
Michal začal pracovať pre Pixel Federation ako programátor v roku 2014. Za ten čas prestriedal množstvo projektov a technológií - Emporea (ActionScript 3, Flash), Colab (Unreal Engine 4), TrainStation 1 (ActionScript 3, Haxe, WebGL), RnD Messenger hry (Haxe, WebGL), TrainStation 2 (Unity). Momentálne pracuje na novej pripravovanej hre v Unity.