V AppsLabe aj GamesLabe stretneš len ľudí, čo majú čo povedať, povedia ti to na rovinu a občas ťa to aj zabolí. Ale pomôžu ti zlepšiť sa, zistiť svoje limity,vypracovať sa na pozíciu, ktorú chceš a, aby si ich mohol prekonať.

Šimon Šicko CEO • Pixel Federation

Šimon je vyštudovaný architekt, takže hľadať víziu či riadiť tím sa učil v praxi. Aj jeho pozícia v hernom štúdiu 10Tacle, kde pôsobil pred založením vlastného projektu, sa síce volala team lead, ale bola skôr kreatívna ako manažérska. Pixel Federation odštartoval so spoločníkmi v roku 2007 a dnes má hodnotu 30 miliónov eur. Jeho najúspešnejšiu hru TrainStation hrávajú mesačne dva milióny ľudí.

Táňa Zacharovská Art Director • Bored Monkey

Táňa študovala sochárstvo a priemyselný dizajn na VŠVU a v Media Lab na Aalto University v Helsinkách. Od hernej 2D a 3D grafiky prešla k art direction. Vo svojom portfóliu má práce pre firmy ako Cauldron, Tentacle Studios, 3D People a Pixel Federation. V súčasnosti vyvíja vlastnú vzdelávaciu tabletovú hru Garbage Gobblers.

Rasťo Jelínek Game Design Lead • Pixel Federation

Už 7. rok sa venuje games designu na hre Diggy’s Adventure. Je charakteristický svojim kritickým fedbakcom a sklamaným pohľadom po každom mentors checku. V hodnoteniach však šliape medzi najlepšie hodnotených mentorov práve vďaka oči-otvárajúcemu a otvorenému názoru, vonkajšej aj vnútornej kráse a praktickým radám, ako sa zorientovať v game designe. Vyznáva LaRPs, doskové hry, creative design.

Svetlana Poláková Coach • TerraClarity

Svetlana je profesionálna koučka, mentorka a konzultantka. Vyštudovala manažment v zahraničí a od roku 2017 vedie neziskovú organizáciu. Vďaka skúsenostiam z bisnis sveta ponúka výkonným manažérom, či podnikateľom pohľad človeka, ktorý vidí veci s odstupom a nadhľadom.

Butterfly Effect_Marek_Zilavy

Marek Žilavý Lead Game Designer • Bohemia Interactive

Marek sa venuje hernému designu už desiaty rok a stále nevychádza z úžasu na designerskym remeslom. Momentálne pracuje na pozícii lead game designera v spoločnosti Bohemia Interactive. Designu sa venuje vo všetkých smeroch ale najviac ho zaujíma behaviorálna stránka. Raz by chcel robit liečivé hry.

Boris Dobiš Coach • YPnet

Boris je samostatný kouč, tréner, mentor a konzultant s prírodovedným vzdelaním so 17ročnou praxou v oblasti korporátneho predaja na Slovensku a v regióne CEE. Pomáha jednotlivcom najmä v oblasti leadershipu, komunikačných a prezentačných zručností, či predaja.

Ján Litecky-Sveda Lead Game Designer • Pixel Federation

Jano je lead game designer v najväčšom slovenskom hernom štúdiu. Pochádza z bohatého zázemia stolných hier a LARP-ov, z čoho plynulo prešiel do sveta počítačových hier. Doma je ako vo vytváraní herných mechaník, tak v naratívnom dizajne. Tieto sily využíva pri spoluvedení najúspešnejšieho Pixel Federation projektu Diggy's Adventure a pri určovaní tónu a vízie ostatných firemných projektov.

Zuzana Jojicova

Zuzana Jojićová Coach • Ascend Consulting

Zuzana sa venuje individuálnemu a tímovému koučingu viac ako 10 rokov. Jej prístup využíva najnovšie poznatky o fungovaní ľudského mozgu, uvoľňuje potenciál a pôsobí transformačne. Pracuje s manažérmi, tímami, podnikateľmi a tiež mladými ľuďmi na začiatku kariéry.

Butterfly Effect: Martin Jurášek

Martin Jurášek UX Game Designer • Pixel Federation

Počas 5+ ročnej kariéry v Pixel Federation, mal Martin možnosť pracovať na rôznych aspektoch game dizajnu. Vďaka tomu objavil svoju vášeň - UX design.“Player’s experience” považuje za prioritu číslo 1 a snaží sa ju zohľadňovať vždy pri práci. Za najcennejšiu skúsenosť považuje Seaport, kde pracoval ako Lead Game Designer od prvého dňa, až po global launch na mobily.

Mentori v akcii

Život v Butterfly Effect programe

© Copyright 2021 Butterfly Effect. Všetky práva vyhradené.

Vyber si Lab a zadania, ktoré chceš vypracovať:

Odoberaj newsletter

×

Zdravím!

Máš otázky? Pošli mi Whatsapp správu tu alebo mail na alzbeta@butterflyeffect.sk
Rada pomôžem :slightly_smiling_face: 

×