V AppsLabe aj GamesLabe stretneš len ľudí, čo majú čo povedať, povedia ti to na rovinu a občas ťa to aj zabolí. Ale pomôžu ti zlepšiť sa, zistiť svoje limity,vypracovať sa na pozíciu, ktorú chceš a, aby si ich mohol prekonať.

Tatu Petersen-Jessen Entrepreneur & Creative Executive in Games, Art Director • Rovio

Tatu is an entrepreneur and a seasoned game industry professional with a creative and artistic background. During the past two decades Tatu has worked with some of the best teams and experts in the industry from mobile to AAA and back. Tatu has worked on more than 50 globally published games in companies such as Digital Chocolate, Remedy and for the past 6 years at Rovio, where he works as an Art Director. While Tatu is still hands on when needed, his focus during the recent years has been increasingly on perfecting the processes and best practices in game art, UX and marketing.

Šimon Šicko CEO • Pixel Federation

Šimon je vyštudovaný architekt, takže hľadať víziu či riadiť tím sa učil v praxi. Aj jeho pozícia v hernom štúdiu 10Tacle, kde pôsobil pred založením vlastného projektu, sa síce volala team lead, ale bola skôr kreatívna ako manažérska. Pixel Federation odštartoval so spoločníkmi v roku 2007 a dnes má hodnotu 30 miliónov eur. Jeho najúspešnejšiu hru TrainStation hrávajú mesačne dva milióny ľudí.

Táňa Zacharovská Art Director • Bored Monkey

Táňa študovala sochárstvo a priemyselný dizajn na VŠVU a v Media Lab na Aalto University v Helsinkách. Od hernej 2D a 3D grafiky prešla k art direction. Vo svojom portfóliu má práce pre firmy ako Cauldron, Tentacle Studios, 3D People a Pixel Federation. V súčasnosti vyvíja vlastnú vzdelávaciu tabletovú hru Garbage Gobblers.

Rasťo Jelínek Game Design Lead • Pixel Federation

Už 7. rok sa venuje games designu na hre Diggy’s Adventure. Je charakteristický svojim kritickým fedbakcom a sklamaným pohľadom po každom mentors checku. V hodnoteniach však šliape medzi najlepšie hodnotených mentorov práve vďaka oči-otvárajúcemu a otvorenému názoru, vonkajšej aj vnútornej kráse a praktickým radám, ako sa zorientovať v game designe. Vyznáva LaRPs, doskové hry, creative design.

Svetlana Poláková Coach • TerraClarity

Svetlana je profesionálna koučka, mentorka a konzultantka. Vyštudovala manažment v zahraničí a od roku 2017 vedie neziskovú organizáciu. Vďaka skúsenostiam z bisnis sveta ponúka výkonným manažérom, či podnikateľom pohľad človeka, ktorý vidí veci s odstupom a nadhľadom.

Butterfly Effect_Marek_Zilavy

Marek Žilavý Lead Game Designer • Bohemia Interactive

Marek sa venuje hernému designu už desiaty rok a stále nevychádza z úžasu na designerskym remeslom. Momentálne pracuje na pozícii lead game designera v spoločnosti Bohemia Interactive. Designu sa venuje vo všetkých smeroch ale najviac ho zaujíma behaviorálna stránka. Raz by chcel robit liečivé hry.

Boris Dobiš Coach • YPnet

Boris je samostatný kouč, tréner, mentor a konzultant s prírodovedným vzdelaním so 17ročnou praxou v oblasti korporátneho predaja na Slovensku a v regióne CEE. Pomáha jednotlivcom najmä v oblasti leadershipu, komunikačných a prezentačných zručností, či predaja.

Ján Litecky-Sveda Lead Game Designer • Pixel Federation

Jano je lead game designer v najväčšom slovenskom hernom štúdiu. Pochádza z bohatého zázemia stolných hier a LARP-ov, z čoho plynulo prešiel do sveta počítačových hier. Doma je ako vo vytváraní herných mechaník, tak v naratívnom dizajne. Tieto sily využíva pri spoluvedení najúspešnejšieho Pixel Federation projektu Diggy's Adventure a pri určovaní tónu a vízie ostatných firemných projektov.

Zuzana Jojicova

Zuzana Jojićová Coach • Ascend Consulting

Zuzana sa venuje individuálnemu a tímovému koučingu viac ako 10 rokov. Jej prístup využíva najnovšie poznatky o fungovaní ľudského mozgu, uvoľňuje potenciál a pôsobí transformačne. Pracuje s manažérmi, tímami, podnikateľmi a tiež mladými ľuďmi na začiatku kariéry.

Mentori v akcii

© Copyright 2021 Butterfly Effect. Všetky práva vyhradené.

Vyber si Lab a zadania, ktoré chceš vypracovať:

Odoberaj newsletter