Šimon je vyštudovaný architekt, takže hľadať víziu či riadiť tím sa učil v praxi. Aj jeho pozícia v hernom štúdiu 10Tacle, kde pôsobil pred založením vlastného projektu, sa síce volala team lead, ale bola skôr kreatívna ako manažérska. Pixel Federation odštartoval so spoločníkmi v roku 2007 a dnes má hodnotu 30 miliónov eur. Jeho najúspešnejšiu hru TrainStation hrávajú mesačne dva milióny ľudí.
Táňa študovala sochárstvo a priemyselný dizajn na VŠVU a v Media Lab na Aalto University v Helsinkách. Od hernej 2D a 3D grafiky prešla k art direction. Vo svojom portfóliu má práce pre firmy ako Cauldron, Tentacle Studios, 3D People a Pixel Federation. V súčasnosti vyvíja vlastnú vzdelávaciu tabletovú hru Garbage Gobblers.
Už 7. rok sa venuje games designu na hre Diggy’s Adventure. Je charakteristický svojim kritickým fedbakcom a sklamaným pohľadom po každom mentors checku. V hodnoteniach však šliape medzi najlepšie hodnotených mentorov práve vďaka oči-otvárajúcemu a otvorenému názoru, vonkajšej aj vnútornej kráse a praktickým radám, ako sa zorientovať v game designe. Vyznáva LaRPs, doskové hry, creative design.
Jano je lead game designer v najväčšom slovenskom hernom štúdiu. Pochádza z bohatého zázemia stolných hier a LARP-ov, z čoho plynulo prešiel do sveta počítačových hier. Doma je ako vo vytváraní herných mechaník, tak v naratívnom dizajne. Tieto sily využíva pri spoluvedení najúspešnejšieho Pixel Federation projektu Diggy's Adventure a pri určovaní tónu a vízie ostatných firemných projektov.
Počas 5+ ročnej kariéry v Pixel Federation, mal Martin možnosť pracovať na rôznych aspektoch game dizajnu. Vďaka tomu objavil svoju vášeň - UX design.“Player’s experience” považuje za prioritu číslo 1 a snaží sa ju zohľadňovať vždy pri práci. Za najcennejšiu skúsenosť považuje Seaport, kde pracoval ako Lead Game Designer od prvého dňa, až po global launch na mobily.
Máš otázky? Pošli mi Whatsapp správu tu alebo mail na alzbeta@butterflyeffect.sk
Rada pomôžem