Náš program vznikol v hlavách lídrov top firiem z digital biznisu a vzdelávania – Michala Štencla (Sygic), Branislava Kleskeňa (Leaf), Lucie a Šimona Šickovcov (Pixel Federation) a Petra Čerešníka (HubHub). Najprv ako myšlienka akejsi akadémie, dnes je Butterfly Effect zhmotnením toho, že komerčné spoločnosti môžu spolupracovať medzi sebou aj so školami a meniť stereotypy v našej krajine. Hneď od prvých chvíľ sa snažíme byť finančne sebestačnou vzdelávacou organizáciou.
Najdôležitejšou hodnotou spoločnosti je vzdelanie. Vzdelaná spoločnosť sa nemusí báť o svoju budúcnosť. Čím ďalej, tým viac budeme potrebovať pracovať hlavou a menej rukami a ja verím, že svojou malou štipkou pomôže aj Sygic tomuto rozvoju a lepšej budúcnosti pre Slovensko.
Keď sme zakladali Pixel Federation, jeden z kľúčových pilierov tvorili aktivity v oblasti vzdelávania. Dnes máme skúseností a zároveň aj priestor a potrebu ich dávať ďalej. Záleží nám na tom, aké príležitosti majú mladí ľudia dnes a aké príležitosti v rámci nášho priemyslu poskytuje naša krajina.
Butterfly Effect je platforma nielen pre zakladajúcich členov. Našim cieľom je udržať slovenské talenty na našom trhu a vytvoriť príležitosti pre tých, ktorí sú za hranicami, aby sa vrátili. Platforma im má pomôcť v rozbehnutí zmysluplnej kariéry či vlastných biznisových riešeniach, ktoré koniec koncov pomôžu budovať celý podnikateľský ekosystém.
Dnes sú start-upy a korporácie dva odlišné svety, ktoré sa postupne budú zbližovať. HubHub nie je len o mieste, je o nápadoch a myšlienkch. Našim cieľom je pracovať s talentovanými ľuďmi, vytvárať príležitosti pre rast a využívať potenciál, ktorý doma máme. Som preto veľmi rád, že sme súčasťou Butterfly Effect programu už od samotného začiatku.
Vyštudoval síce právo, ale pravidlá začal písať do hier. Postupne sa cez stolové a živé hry prepracoval k učeniu tvorby videohier. V Hemisfére sa od roku 2016 venuje vzdelávaniu vývoja hier pre žiakov základných škôl. Organizoval a stále spoluorganizuje najväčší LARP na Slovensku, príležitostne sa venuje i scénike a videoprodukcii.
Do Butterfly Effect programu prišiel Slavo z Telekomu, kde bol súčasť New business development tímu a formoval partnerstvá predovšetkým so startupovým ekosystémom. V Butterfly Effecte je jeho hlavnou úlohou akvizícia účastníkov, marketing a budovanie povedomia o programe. Snaží sa tiež tvoriť synergie medzi komunitami - študentmi, mentormi aj partnermi a pomáha pri organizačnom aj obsahovom zabezpečení workshopov a mentoringov. Má bohatý network a hlavu plnú nápadov. V súčasnosti si tiež prechádza samotným programom ako UX dizajnér.